A nostra Biografia di Malo Gusto vi dice Fatti nantu à a so Storia di a zitiddina, a prima vita, i genitori - Philippe Gusto (Babbu), Sfondate Famiglia, Fratelli, Cugini, etc.
Stu articulu nant'à Gustu furnisce dinù fatti empiricu circa u so Origini Famiglia, Etnia, Educazione, Hometown, etc. Più cusì, a Vita Parsunali, Lifestyle, Net Worth è Salary Breakdown di u currettu francese right-back.
In poche parole, questa memoria tratta di a Storia Completa di Malo Gusto. LifeBogger vi darà a storia di un zitellu chì hè diventatu quasi un Rugby invece di un futbolista.
Un zitellu chì l'iniziu in u rugby hà forgiatu stu caratteru veloce è a natura cummattitiva.
A sapete?... L'amore di Malo Gusto per u football era inizialmente un sicretu. Qualcosa chì teneva luntanu da i so genitori.
Hà jugatu à rugby finu à l'età di 10 prima di fà a so mente di cunfessà à u so babbu di u so veru amore (Football).
Di novu, vi cuntaremu a storia di un zitellu di Décines chì s'era sbagliatu di zitella per via di i so capelli lunghi.
Dopu à una partita di football in u campu, un fan hà dettu una volta à i genitori di Malo Gusto, dicendu; "A to figliola hè forte; ella hè megliu chè tutti ". È chì l'hà fattu pazzi è li facia taglià i capelli.
Preambulu:
Cuminciamu a Biografia di Malo Gusto cuntendu avvenimenti notevuli di i so anni di zitiddina. Dopu, vi purteremu attraversu u so viaghju di football cù AS Villefontaine è Bourgoin-Jallieu.
Questa memoria spiega ancu cumu u nativu di Décines hà truvatu successu cù l'Olympique Lyonnais.
LifeBogger spera à ciò chì a vostra autobiografia appetite mentre leghje a Bio di Malo Gusto.
Per cumincià à fà quessa, vi prisintà sta galeria di foto chì conta a storia di a traiettoria di vita di u francese. In verità, Malo hà fattu una longa strada in u so maravigghiusu viaghju di football.
Iè, ognunu sapi chì ellu, cum'è Reece James, hè un agile è offensive-minded right back. Dunque, ùn hè micca surprisante chì Gusto, un membru integratu di a squadra di Lione di Laurent Blanc, hà attiratu l'attenzione di un riccu club di football cum'è Chelsea.
U speedster francese hè un Baller chì piace à andà in avanti è chì piace ancu à chjappà è difende. Malo hè ancu generoso in pusizioni è duelli.
Hè un geniu di football cun un stile di vita irreprochable, quellu chì capisce ciò chì a vita di esse un prufessore esige.
In a nostra ricerca di trasmette vi i storii di i difensori francesi populari, avemu trovu un deficit di cunniscenza.
A verità hè, micca assai amatori di football anu lettu una versione approfondita di a Biografia di Malo Gusto. Dunque, senza più preghjudiziu, cuminciamu.
Storia di a zitiddina di Malo Gusto:
Per principianti in a so lettura di Biografia, porta u soprannomu "Timal". Stu soprannomu hà u so urighjini in u paese induve a famiglia di Malo Gusto hè originariamente. (Martinica, Antille).
U footballer francese hè natu u 19 di maghju di u 2003 à i so Parenti - u Signore è a Sra Philippe Gusto, in Decines-Charpieu, Francia orientale. Avemu cunfirmatu chì Malo Gusto hè u solu figliolu di i so genitori.
Anni di Crescita:
Ancu s'ellu era natu in Décines-Charpieu, Gusto passa a so prima zitiddina à Villefontaine. Cum'è un picciottu, era ben circundatu da i membri di a famiglia nucleare è estesa - in particulare i so genitori è i cugini.
Essa u solu figliolu ùn hà mai fattu Malo si senti isolatu o solu. È ùn era micca sfida per ellu solu perchè avia assai cugini chì vivenu inseme in a so casa di famiglia. Per quessa, Malo ùn si sentia mai stancu o solu, ancu quandu i so genitori eranu fora à u so travagliu.
Ancu s'ellu era l'unicu figliolu di i so genitori, Gusto hà avutu un sensu di cumpagnia è di cunnessione cù i so amichi di a zitiddina.
Questu ùn include micca i so cugini, cù quale ellu hà crisciutu. Tandu, a famiglia Malo Gusto campava sopra in un edifiziu di u so duminiu. È li piacia à stendu à u pianu sottu cù questi amichi di zitiddina.
L'amichi è i vicini chì u cunnosci anu dettu chì Gusto hè statu un zitellu calmu, tranquillu è rispettu.
Inoltre, era u tipu di zitellu chì avia assai energia per gastà. Impegà in u sport era un bonu modu di canalizà queste energie in un usu propiu. Vi diciaremu più nantu à questu mentre avanzamu.
I primi anni di Malo Gusto:
Philippe hà fattu u futuru di u so unicu figliolu cartografiatu da quandu era un zitellu.
In fattu, in segnu di u destinu, a casa di nascita di Malo hè Décines, una cità à l'est di Lione è à pochi metri da u stadiu OL.
Essendu natu vicinu à un famosu campu di football hà ignitu a so passione per u sport.
Villefontaine in Isère, chì si trova à 26 minuti da Décines-Charpieu (induve stava a famiglia Gusto), hè a casa di un altru grande sportu, u Rugby.
In fatti, u rugby hè u sport predilettu di u babbu di Malo. Un sportu chì Philippe Gusto (chì hè un grande fan di a squadra di rugby di Francia) hà predestinatu à u so solu figliolu.
Malgradu a crescita vicinu à un famosu club di football, Malo ùn hà mai principiatu u so viaghju sportiu cù a bola tonda à i so pedi. Piuttostu, hà principiatu sportu cù una bola ovale in e so mani.
L'idea di fà Atletica è ghjucà à Rugby hè stata orchestrata da Philippe Gusto, u babbu di Malo.
Prima di unisce à un'accademia di football, Philippe hà inscrittu u so figliolu à Avenir XV Rugby. Questa hè l'accademia di un club di rugby in La Verpillière, Francia. A decisione era in ligna à fà chì Malo seguite i passi di u so babbu Philippe.
Sfurtunatamente, Malo hà cambiatu dopu à u football à u grande dispiaciu di u so babbu, chì vulia ch'ellu solu ghjucà à rugby.
Incunnisciutu à Philippe, u so figliolu mantene u so amore per u football in sicretu. Malo vulia solu un sportu, u football. À nove o deci, u zitellu hà spressu u so desideriu (ssu secretu oculatu) à i so genitori.
Scusatu da a cunfessione di u so figliolu, Philippe hà manifestatu prima a so delusione. In reazione, una volta hà dettu à u so figliolu per disprezzà u football è fucalizza nantu à u rugby. Malo, in una entrevista, hà dettu chì hà rispostu à u so babbu;
"No, no, vogliu diventà un futbolista prufessiunale"
Digià sicuru di sè stessu, u nativu di Décines, chì puderia avè fattu una carriera in u rugby, hà avutu a benedizzione di i so genitori per fà una carriera di football. Vi diceremu di più nantu à u so viaghju di football mentre cuntinueghja à leghje a so Bio.
Storia di a famiglia Malo Gusto:
L'Atleta di Décines hè di una casa di a borghesia. Avà vi dicemu l'occupazione di i Parenti di Malo Gusto. À u mumentu di a scrittura di sta Bio, u so babbu, Philippe Gusto, travaglia à a SNCF.
In francese, SNCF sta per La Société nationale des chemins de fer français, che è una compagnia ferroviaria francese. In termini più sèmplice, u Babbu di Malo Gusto travaglia cù a Cumpagnia Ferroviaria statale di Francia.
Sta cumpagnia induve Philippe Gusto travaglia hè u capu operatore di u trafficu ferroviariu naziunale di Francia. D’altronde, a Mamma di Malo Gusto hè Direttore d’un’associu francese chì s’occupa à tempu di i disabili è di l’anziani.
Ancu da nutà, Philippe (u Babbu di l'Atleta) hà impegnatu in parechji sporti durante a so ghjuventù. U Babbu di Malo hà ghjucatu à rugby è football, frà altri sporti francesi notevoli.
Ellu, chì pensava à u so figliolu per diventà un ghjucadore di rugby, ùn era micca specificu di stà cun un sportu specificu (ellu stessu) durante a so ghjuventù.
Origine di a famiglia Malo Gusto:
U difensore destra francese hà una naziunalità in più fora di a Francia - è questu hè u Portugallu. Ma quandu si tratta di l'origine di Malo Gusto, i nostri punti di ricerca à Martinica, Indie Occidentali.
Cum'è dichjaratu prima in questa Bio, u so soprannomu "Timal" hè vinutu da a so origine Martinica.
Villefontaine in Isère, una cumuna di u dipartimentu di l'Isère in u sud-est di Francia, hè induve a famiglia di Malo Gusto c.tuttu in casa.
Da u nostru calculu, induve hà crisciutu (Villefontaine) hè solu 25 minuti da Lione. Questa hè a capitale di a regione Francia Auvergne-Rhône-Alpes.
Induve i Genitori di Malo Gusto l'hanu criatu era solu 23 minuti di guida à u Groupama Stadium.
Hè cunnisciutu ancu Parc Olympique Lyonnais, hè a casa di u club di football francese Olympique Lyonnais. Tale vicinanza hà affettatu a so similitudine per u bellu ghjocu.
Malo Gusto Education:
Da u principiu, Philippe, u so babbu, hè statu assai attentu à a carriera di football di u so figliolu è a scola.
In u so adulescente, u cumpletu di l'educazione di Malo Gusto (à u livellu di u baccalaureat) hè statu pigliatu da i so genitori cum'è più impurtante ch'è un muvimentu di carriera à l'esteru.
A sapete?... U babbu è a mamma di l'Atleta anu rifiutatu una volta un trasferimentu invernale di ghjennaghju 2022 per u so figliolu per motivu chì deve compie i so esami di baccalaureat. In casu chì ùn sapete micca, questu hè un esame chì qualifica i candidati riesciuti per l'istruzione superiore in Francia.
Grazie à a manera di vede l'educazione, ùn hè micca sempre stata l'intenzione di i Parenti di Malo Gusto di sradicà u so figliolu à mezu à a so scola.
Allora u Baller hà fattu tuttu u modu è hà scrittu cù successu u so baccalaureat, avendu saputu chì era essenziale per a so mamma è u babbu.
À ghjudicà da u so cervellu di football intelligente, ùn era micca surprisa chì Malo Gusto hà finitu u so baccalaureat STMG cù onori eccezziunali.
Ancu s'ellu hà trovu l'esame faciule, ùn era micca u tippu chì amava andà à a scola assai.
Allora Malo era qualchì volta criticatu per quessa (ùn piace micca l'idea di scola).
Tandu, i so sughjetti preferiti eranu Sport, Francese, Storia è Geografia (simile à Djibril Sow e Gleison Bremer).
Accumulazione di Carriera:
Reagisce à a decisione di u so figliolu di sceglie u football invece di u rugby, Philippe Gusto, u babbu di Malo hà espresu una volta i so sentimenti in una entrevista. Ellu disse;
"Malo era assai talentu. Dighjà andava veloce è avia assai attività. In novu, era cummattitivu è avia una bona visione di u ghjocu di rugby. Pensu chì puderia avè fattu un centru di trè quarti assai bonu s'ellu era statu in u rugby ".
A verità, Philippe Gusto hè statu un pocu disappuntu da a decisione di u so figliolu di abbandunà u rugby.
Inizialmente, u babbu di Malo ùn era micca assai entusiasmu di u football; ancu tù ellu hà ghjucatu u sport in a so ghjuventù. Philippe hà cridutu chì u so figliolu avia a capacità di ghjucà à rugby assai bè.
Comu nutatu prima in questa Bio, Malo hà ghjucatu uni pochi di sport prima ch'ellu si mette in u football. In fatti, ghjucà à u football hà cuminciatu à l'età di 10 anni.
Prima di quessa, era abituatu à piglià u ballò di rugby è solu curriri. U ghjovanu hà ancu fattu atletica, induve curria 100 m per piacè.
Biografia di Malo Gusto - Storia di football:
I primi iniziu di l'Atleta cù u rugby anu forgiatu a so natura veloce, catchy è cummattitiva. Malo Gusto hà trasfirutu quelli qualità atletiche, cumpresa a dirigenza naturale, in u football.
Wquandu ùn era micca di rugby, hà sempre trovu tempu per ghjucà à u football cù l'amichi in u quartieru di Villefontaine.
Senza esse parti di alcuna scola di football, Malo Gusto hè stata spotted by AS Villefontaine. Dopu avè superatu u club, hà guadagnatu un muvimentu in Bourgoin-Jallieu, dopu un prucessu successu.
U club, chì hè affilatu cù l'OL, hà destinatu à Malo cum'è u primu zitellu trà altri gruppi di picciotti.
Ciascunu di l'educatori di football in carica di i gruppi di età di l'accademia hè statu impressiunatu cù u rendiment di Gusto, e so qualità è u so putenziale. Sta dichjarazione hè stata ulteriormente cunfirmata da Manuel De Almeida, chì hè u direttore sportivu di u club.
L'avvene di Gustu era digià ben cartografiatu geograficamente. In fattu, in segnu di u destinu, u Baller hè natu in Décines, una cità francese vicinu à Lione.
Bourgoin-Jallieu era u club chì hà cambiatu a vita di l'Atleta per sempre, è avemu da sfondà i dettagli mentre avanzamu cù questa Bio.
Biografia di Malo Gusto - Storia di a Strada di a Fama:
Simile à u casu di Marc Cucurella e David Luiz, Ci hè una cosa chì li facia assai evidenti nantu à u campu. Chì ùn hè micca altru chè u rituali di i so capelli.
Per Malo Gusto, avè i capelli longu era un rituali speciale. Ùn l'hà micca solu distinguitu nantu à u campu, ma l'hà fattu excel durante i tornei.
A causa di i capelli lunghi di l'Athlete, i fan di football spessu u cunfondenu per una zitella. Malo, chì hà fattu assai bè nantu à u campu (cù i so genitori l'acclamanu in i tribune), spessu riceve cumenti post-match da i fan. Eccu ciò chì l'Atleta hà dettu una volta in una entrevista.
A ghjente si avvicinava à i mo genitori dopu a partita è dicenu: "A vostra figliola hè a più forte nantu à u campu, è hè megliu cà tutti". A causa di i mo capelli lunghi, quasi tutti mi pigghianu per una ragazza di football. È quelli cumenti spessu mi rendevanu pazzi.
Malo, chì ùn li piacia micca quandu a ghjente l'hà vistu cum'è una zitella, hà decisu di agisce prestu. U talentu Emergente hà decisu di cutà i so capelli un pocu. Comu nutatu da a stampa sopra, i capelli di Malo era più longu quandu era più ghjovanu.
D'altronde, per ùn esse sbagliatu per una zitella, Gusto hè ghjuntu à una risoluzione chì i so capelli longu ùn cresce micca più di una certa altezza. Una altezza chì farà chì a ghjente u cunfonda per una zitella - sia nantu à u campu o fora.
Dopu à u tempu di i so capelli lunghi, u talentu di football Prodigy ùn hà più soffre di u prublema d'identità sbagliata.
Duranti quelli primi anni di l'accademia, Malo hà ghjucatu cum'è un attaccante. Era u tipu di striker chì hà puntuatu assai è era sempre interessatu à amparà da i migliori.
Biografia di Malo Gusto - Storia di Rise to Fame:
In a so ricerca di diventà un bon futbolista prufessiunale, u ghjovanu hà cuminciatu à seguità i passi di certi Brazilian Legends. Malo Gustu hà amparatu da e cumpetenze di Robinho, Neymar e Ronaldinho in altri per ottene megliu à u so mistieru.
Ma pocu hà sappiutu ch'ellu seria una oppusizione à Neymar (in a Liga francese) anni dopu.
À l'età di 13 o 14 anni, a vita di Malo Gusto hà cambiatu per sempre. Questu hè ghjuntu dopu chì hà realizatu eccellenti in un torneu.
U futbolista di Bourgoin-Jallieu hè statu scupertu da u famosu Julien Sokol, chì hà travagliatu per l'Olympique Lyon. Dopu à u torneu, hà fattu chì u club ghjunghje à i Parenti di Malo Gusto per discutiri u trasferimentu di u so figliolu. Sicondu u footballer stessu;
I capi di l'Accademia OL sò ghjunti in casa è dopu avemu firmatu un cuntrattu.
A vita à l'OL:
Malo hè ghjuntu à u club u stessu annu Olympique Lyonnais si trasfirìu à u stadiu Stade des Lumières, situatu in a so casa di famiglia.
À quellu tempu, l'Olympique Lyonnais era focu annantu à reclutà alcuni di i migliori giovani talenti in u mondu.
Gustu avia 14 anni quandu s'hè unitu à l'OL. Hà cuminciatu à sperimentà una crescita esponenziale ghjustu dopu à esse trasfirutu à u centru di furmazione OL in Bourgoin-Jallieu.
In tutta a Francia, l'OL hà a reputazione di avè boni metudi di furmazione, arnesi di travagliu, è infrastruttura sportiva chì facilita u prugressu di i ghjovani ghjucatori.
Unisce à un club cum'è Lione significava à quella età significava chì avia da lascià a casa. È per a prima volta, i Parenti di Malo Gusto anu vistu u so solu figliolu lascià per a prima volta.
U ghjovanu talentu si truvò in l'internat di l'accademia di u club.
Malo hà adattatu bè malgradu chì tuttu era novu per ellu. Pocu à pocu, l'ex stella di Berjallien hà cullatu à u gruppu prufessiunale.
Cyrille Dolce, un coach di ghjuventù, era l'omu chì hà elevatu a carriera di Malo quandu era in i 15 anni.
U tatticu, chì hè cunnisciutu per esse assai disciplinatu-orientatu, hà a reputazione di spinghje i ghjovani futbolisti fora di u limitu.
Malo hà cunfessu una volta chì travaglià cù Cyrille Dolce significa una serietà extra in ogni aspettu di u ghjocu.
Cyrille Dolce era ancu cunnisciuta per disciplinarà i ghjovani ghjucadori in l'area di purtassi bè vestiti, mantenenu un bonu cumpurtamentu, avè un bonu modu di parlà è stà à tempu cù i calendari.
U grande disciplinariu hà migliuratu a mentalità di Malo per diventà u megliu. Cyrille Dolce hà fattu à Gustu capisce chì u football hè un sportu induve deve esse bonu in tutti l'aspettu (in u campu è fora di u campu).
Ddu cunsigliu hà datu à Malo u desideriu necessariu è a fiducia chì puderia fà a diferenza cum'è prufessiunale.
U viaghju per diventà un Pro:
Duranti i so ultimi ghjorni à l'accademia di Lione, Malo Gusto si truvò cunvertisce in un difensore (un difensore dirittu).
Da i ghjorni di u so Olimpicu di Lione Under 19 ghjorni, u ghjovanu hà cuminciatu à studià i filmati di trè di i migliori difensori dritti in u mondu. Queste persone sò Kyle Walker, Trent Alexander-Arnold e Achraf Hakimi.
Malo sapia chì quandu un futbolista vole evoluzione à u più altu livellu, hà da seguità i più grandi ghjucadori in quella pusizioni, cumpresu chì mostra u desideriu di diventà u megliu. Allora ùn hà mai cessatu di guardà i filmati di i ghjucatori sopra ogni volta chì ghjunse in u so ostello da l'attività di u ghjornu.
È quandu era fora di u campu, Malo hà capitu chì ùn avia micca u dirittu di rilassate. Durante a furmazione, u Rising Baller ùn hà micca solu stallatu per dà u so megliu. Piuttostu, per superà ognunu di i so cumpagni di squadra.
A vita cum'è un Pro:
À a gioia di i Parenti di Malo Gusto, u so figliolu celebratu hà fattu u so debut prufessiunale per Lione u 24 di ghjennaghju di u 2021. In quellu ghjornu, u debutant hà rimpiazzatu. Bruno Guimarães in una vittoria 5-0 in trasferta in Ligue 1 per Lione.
Per Malo, era super eccitante per ellu sfascià cù alcuni di i ghjucadori di grande fama di u club. Parlemu di i gusti Memphis Depay, Lucas Paqueta, Karl Toko Ekambi, Cornet Maxwel e Moussa Dembele.
Trà i nomi di sopra, era Memphis Depay chì si avvicinava assai à ellu. Dopu à u so primu partitu, Gusto ricurdò di e parolle di u Striker Olandese chì li dicenu;
"Fratellu, per piacè sapete chì ùn site micca quì per ride! "
Dopu a maiò parte di e sezioni di furmazione, Memphis scuntrà Malo è li dicia induve avia fattu bè è e zone chì avia bisognu di migliurà. Videndu l'attitudine di Memphis versu ellu quasi ogni ghjornu hè diventatu una benedizzione per u ghjovanu. In e parolle di Gusto nantu à a so prima sperienza di carriera senior;
Quandu site solu un fan di football è fighjate u ghjocu à a TV, ùn capite micca ciò chì succede daretu à a scena. Quandu vi vede ciò chì travaglia da alcuni ghjucatori prima di un partitu di football, hè notevuli.
U puntu di vendita di Malo cum'è prufessiunale era a so capacità di corsa. Fans vede ellu piglià a trajectoria di Alphonso Davies, una bomba canadiana chì brilla tantu per a so accelerazione à pocu metri. Malo è Alphonso eccellenu in a so velocità nantu à longu distanzi.
I passi longu di Gusto cù Lione hà dimustratu ch'ellu era veramente un ghjucatore agile è splusivu. Un difensore drittu capace di eliminà u so avversariu, cumpresu batte ogni cumpetizione in a so squadra. Sta qualità, dicemu dinò, hè assai simili à quella di Alphonso Davies.
Sottu a gestione di Peter Bosz è Laurent Blanc, Gusto hà fattu à u più altu livellu. A grande impressione chì hà fattu cù Lione hà attrattu Graham PotterChelsea, chì (in ghjennaghju 2023) hà cunfirmatu a so firma via u u situ web di u club. U restu, cumu dicemu, hè a storia.
Quale hè Malo Gusto Dating?
In una entrevista, u dirittu-back hè statu dumandatu cumu ellu (un bellu futbolista) hè capaci di resistà a tentazione.
Parlemu di a tentazione di e ragazze, in particulare di quelli chì aspiranu à diventà a sposa, a moglia o a mamma di Malo Gusto. Inoltre, cumu l'atleta di Chelsea evita l'alimentu male.
Sicondu i nostri registri, u footballer di Décines-Charpieu hè singulu à l'ora di scrive a so Bio. U statutu di a relazione di Malo Gusto hè di ricurdà u single per un tempu per via di i cunsiglii di i so genitori è cunsiglieri.
L'Atleta chì hà boni valori è intenzioni ùn hè micca timida da u fattu chì ùn pò esse tentatu. A tentazione quì si tratta di manghjà pipistrelli o di stà cù e ragazze. Hè per quessa chì vede i so genitori è i cunsiglieri cum'è super essenziale per mantenelu in terra è fà ellu avè una testa fresca.
A personalità:
Quale hè Malo Gustu ?.. Per principià, u Baller cù urighjini Martinica hè qualchissia chì hè assai còmode in u so propiu stile. Malo hà sempre capelli longu è ùn piace micca l'idea di taglià, cum'è Romelu Lukaku una volta hà fattu.
Sicondu a stella di football, i so capelli longu restanu a so marca. Malo crede chì a ghjente u ricunnosce per i so capelli, è saria una vergogna per ellu tagliallu avà. Ancu s'ellu ci piace l'idea di taglià in un futuru luntanu.
Siconda, Gustu li piace à andà à u sinemà. Ellu, chì ci và in u so tempu di divertimentu, ama l'idea di fighjà cumeddie americane è francesi. Gustu hà revelatu chì visita u cinema cù a so famiglia è l'amichi almenu duie o trè volte à settimana.
In una nota più persunale, u Baller hè qualchissia chì hè calmu, sociable è rispettu. Malo li piace à ride, ma si difende per esse un pocu troppu esigenti, soprattuttu per ellu stessu.
A debulezza di Gusto hè chì pò facilmente manca di cuncentrazione, soprattuttu quandu hè distractatu da qualcosa chì u face ride.
Più nantu à a so persunità:
Malo Gusto ùn hè micca un futbolista chì hà a paura. Quand'ellu hè nantu à u campu, ùn pensa à nunda chì li cunfina, è ùn calcula nunda di male.
Tuttu grazia à a so mentalità insane, l'Atleta hè qualchissia chì piace à gestisce megliu situazioni difficili.
In siconda, Malo hè un footballer paziente chì ubbidisce solu ciò chì si riferisce à a so chjama di clarione senza lagnà. A sapete ?... Per un trè mesi, hà ghjucatu à u football prufessiunale senza mancu firmà un cuntrattu. U Baller hà dettu una volta durante una entrevista;
"Ma francamente, aghju ghjucatu per quellu tempu è ùn m'hà mai dumandatu a quistione di u mo cuntrattu. U mo agente m'hà parlatu di a necessità di un cuntrattu. Per mè, vulia solu dimustrà un puntu chì era abbastanza bonu cum'è prufessore. Aghju vistu u cuntrattu cum'è solu un plus, è eventualmente hè vinutu naturali."
Ovviamente, parechji ghjovani futbolisti sò più focu annantu à firmà un cuntrattu prufessiunale prima di dà u so megliu.
Questu hè micca u casu cù Gusto. U footballer hè un fermu crede in e parolle chì "Un cuntrattu di football prufessiunale deve esse guadagnatu".
Quandu Malo entra in u campu, vole dimustrà u so desideriu. Fà cusì, cum'è dimustrà chì hè capace di dà tuttu per a maglia chì rapprisenta, hè più impurtante per ellu.
Sempre vole dimustrà ch'ellu pò esse fiduciale per difende, fà assisti è marcate gol.
U prublema di dorme:
Malo Gustu hà una anecdota chì li hà fattu mai più tardi per a furmazione. Una volta, durante i so ghjorni sottu 16, Gusto ùn hà micca rispettu un schedariu di furmazione.
Questu hè simile à ciò chì hè accadutu Émile Smith-Rowe - à u tempu a natura u chjamava prima di un match.
In quellu mercuri dopu meziornu, pocu prima di a so seconda seccione di furmazione, Malo hà fattu una siesta. Durmia tantu longu è ùn si svegliò à tempu per a sessione.
Sorprendentemente, hà pigliatu u sforzu di u so coach per lascià a furmazione è andà à circà in l'alloghju di u club. In e parolle di Malo;
"L'autobus marchjò drittu in a mo stanza d'ostelli, sbarcò davanti à u mo lettu è m'hà vistu dorme profondamente. Da quellu ghjornu, aghju fattu u duvere di ùn mancassi mai a furmazione o ghjunghje tardi ; Sò sempre prestu à a furmazione ".
Ddu avvenimentu di Gustu dorme è manca a furmazione l'hà fattu evoluzione. Crede chì hè una bona cosa per sperienze chì è amparà da ellu attraversu u cuncettu di puntualità. Malo perchè hè un dorme pisanti chì pò dorme per parechje ore.
Pò Gusto detronà Reece James?
Quandu li dumandò cumu hà sappiutu detronà à Léo Dubois cum'è a prima scelta di Lione, l'Atleta hà dettu u seguente;
"Sò ghjovanu, apprendu prestu, fighjulà a debulezza di u mo avversariu, è ascoltu. Allora, ogni volta ch'e sò chjamatu in una partita, pruvate à dimustrà chì sò prontu à ghjucà è cummattiri a mo cumpetizione. Credu chì quandu un ghjucatore hè menu bonu, ùn ghjoca micca, è quandu hè megliu, deve ghjucà più."
I fan di football crede chì Malo Gusto aduprà stu principiu per dà à Reece James una corsa per i so soldi in u slot di u Chelsea right-back.
L'effettu in punta di piedi:
Cum'è un ghjovanu, Malo crede chì deve fighjà, sente, esse attentu è amparà da i vechji. Quandu si eseguisce nantu à u campu, mostra ch'ellu hè maturu in u so capu è chì u sensu di ghjovanu sparisce in ellu.
Infine, à Gusto piace l'idea di caminari in punta di piedi. Fendu questu esercitu aiuta à sviluppà forza è flessibilità in i so pedi, vitelli è turmidi. Per l'atleta di u Chelsea FC chì si basa in a so vitezza, a camminata in Tiptoe aiuta à migliurà u so equilibriu è a coordinazione.
Stile di vita Malo Gusto:
Sapete cumu u Football Prodigy vive a so vita vi aiuterà à ottene una stampa cumpleta di ellu.
Per principià, Malo hè qualchissia chì ùn hà micca tempu per leghje u cuntenutu di i media nantu à ellu. Spessu, a so famiglia è i so parenti (a maiò parte di i so cugini) leghjenu è li danu feedback induve necessariu.
I media ùn interessa micca à Malo perchè crede chì alcune di e opinioni esterne di discussioni sò spessu biased. Crede chì a ghjente ùn cunnosci micca e cose critiche chì passanu internamente in una squadra o club.
Allora ch'elli sò critichi o elogi, ùn li importa micca di leghje. Ellu vede i media cum'è micca qualcosa chì deve fà u travagliu o dà cunfidenza.
Induve passa Malo Gustu e so vacanze ?
A risposta hè Marrakech, una cità in u Maroccu occidentale. Gustu li piace à visità stu locu, chì hè casa di belli palazzi è giardini. Hè un fan di i tour di desertu da Marrakech, chì furnisce a fuga perfetta da u football.
A vita di famiglia Malo Gusto:
Malgradu esse l'unicu figliolu di i so genitori, u footballer ùn era mai stancu in i so primi anni. Malo hà un enorme sistema di supportu integratu, chì comprende micca solu u so babbu è a mamma, ma ancu i so parenti. Avà, vi dicemu cumu queste persone tiranu fora u megliu in ellu.
Babbu Malo Gustu:
A decisione di Philippe di avè a so casa di famiglia à pochi metri da u Groupama Stadium hà furmatu a vita sportiva di u so figliolu.
Ancu s'è a so prima scelta per Malo era u rugby, Philippe hà sempre datu u so sustegnu quandu un cambiamentu di mente hè ghjuntu cù u football, chì hà pagatu.
U babbu di Gusto ferma sempre un grande fan di a squadra naziunale di rugby di Francia. Issi ghjorni, travaglia in stretta cù Castagnino, l'agenzia chì gestisce a carriera di u so figliolu. Castagnino gestisce ancu a carriera di l'ex midfielder di u Bayern Corentin Tolisso.
Mamma Malo Gusto:
Quelli volte quandu ellu si dice: "Aghju bisognu di cumprà questu è cumprà quellu", a so mamma presta sempre a so voce per cunsiglià per gestisce e so finanze.
I nostri scuperti revelanu chì a mamma Malo Gusto ùn hè micca appassiunata di football cum'è u so babbu. In e parolle di l'Atleta;
A mo mamma hè spessu un pocu stressata cù u so travagliu. Ùn vede quasi tutti i partiti di football. È u mo babbu fighja, osserva è ùn dice nunda. Tutti dui mi sustenenu assai.
Cum'è u so maritu Philippe, a mamma di Gusto hè assai attenta à a so educazione educativa. Dopu avè risuscitatu per diventà un direttore di una nota organizazione di cura francese, hè chjaru chì a mamma di Gusto hè educata.
Cum'è dichjaratu prima in questa Bio, serve cum'è direttore di una urganizazione chì cura di i disabili è di l'anziani.
Grâce à l'appui académique et émotionnel de Malo Gusto Mum, il a pu obtenir son baccalauréat. Gustu si unisce à i footballers like Hugo Ekitike, u Barça Jules kounde, Issa Diop e Benoit Badiashile, chì hà passatu cù successu à traversu i quattru mura di stu esame.
Parenti di Malo Gusto:
I più populari trà elli sò i so cugini, e persone cù quale hà crisciutu. Gustu era ben circundatu da elli, cumpresi i so amichi di a zitiddina.
Ancu cum'è un futbolista prufessiunale cù Lione, hà sempre u so cuginu chì vene à stà cun ellu per un tempu. Una volta hà dettu;
Vivu solu, ma i mo cugini venenu spessu à visità mè. Mi riesci sempre à fà qualcosa da manghjà. Ma quandu a mo famiglia mi visita, sò entusiasmati di coccu per mè. Questi ghjorni, vive solu in u mo appartamentu ùn hè micca cumplicatu.
I cugini di Malo Gustu sò sempre daretu à ellu, chì li incuragiscenu è aiutanu à mantene i pedi in terra. Li furniscenu quellu equilibriu ideale trà a so vita è a so carriera di football.
Fatti Untold:
In a sezione finale di a Biografia di Malo Gusto, svelaremu più verità chì ùn puderebbe micca sapè nantu à ellu. Senza più preghjudiziu, cuminciamu.
Salariu di Malo Gusto:
Una cosa hè certa; ùn hè micca in a liga di i ghjucatori di Chelsea più pagati. Parlemu di i gusti Raheem Sterling, N'Golo Kante e Wesley Fofana. Ancu s'ellu ùn hè micca verificatu, i guadagni di Malo duveranu esse in a gamma di £ 50k à settimana (i soldi guadagnati da Conor Gallagher).
Rumpendu a struttura di u salariu di £ 50,000, avemu i seguenti;
TENURA / GESTIONI | Malo Gusto Ripartizione di u Salariu in Lira Sterlina. | Malo Gusto Ripartizione di u salariu in euro. |
---|---|---|
Ciò chì face TUTTI L'ANNI: | £ 2,604,000 | € 2,954,368 |
Ciò chì face TUTTI I MESI: | £ 217,000 | € 246,197 |
Ciò chì face OGNI SETTIMANA: | £ 50,000 | € 56,727 |
Ciò chì face OGNI DIA: | £ 7,142 | € 8,103 |
Ciò chì face OGNI ORA: | £ 297 | € 337 |
Ciò chì face OGNI MINUTU: | £ 4.9 | € 5.6 |
Ciò chì face OGNI SECONDU: | £ 0.08 | € 0.09 |
Quanto è ricco il Calciatore di Décines-Charpieu ?
Da induve vene a famiglia di Malo Gusto, a persona media guadagna circa 28,080 105 € à u mese. Iè, una tale persona averia bisognu di più di una vita (XNUMX anni) per fà u so salariu annuale di Chelsea.
Dapoi chì avete cuminciatu à vede Malo Gusto's Bio, hà guadagnatu cù Chelsea.
Malo Gustu FIFA:
A ghjudicà da e stats sottu, hè ovvi chì u so puntu più forte hè u so muvimentu - (velocità di sprint è accelerazione). Malo Gusto hè benedettu cun questu, grazia à a so fola capacità di ripetiri e corse di pede più volte.
Religion Malo Gusto:
E nostre probabilità sò in favore di u difensore destra francese chì si identifica cù a fede cristiana. Malo, à u cuntrariu di i gusti Mikhailo Mudryk e Trevoh Chalobah, mantene a so affinità religiosa privata.
Riassuntu Wiki:
Questa tavula sparghje u nostru cuntenutu nantu à a Biografia di Malo Gusto.
WIKI INQUIRY | RISPOSTE DI BIOGRAFIA |
---|---|
Nome interu: | Malo Gustu |
Nickname: | Timal |
Data di nascita: | 19 ghjornu di Maghju 2003 |
Locu di nascita: | Décines-Charpieu, Francia |
Age: | 20 anni è 0 mesi. |
Genitori: | Signora è signora Philippe Gustu |
L'occupazione di u babbu: | U persunale di a Cumpagnia Ferroviaria SNCF |
L'occupazione di a mamma: | Operatore di cura per l'anziani è i disabili |
Nazionalità: | Francia, Portugallu |
Etnia: | Afro-francese |
Segnu zodiacale: | Taurus |
Religion: | Cristianità |
Altezza: | 1.78 metri O 5 piedi 10 pollici |
Posizione di ghjocu: | Difensore - Arrière Droit |
Résultats: | 2.5 milioni di sterline (statistiche 2023) |
Agente: | Castagninu |
Salario: | £ 2,604,000 (stima 2023) |
Nota finale:
Malo hè natu u 19 di maghju di u 2003 à i so genitori, u Signore è a Sra Philippe Gusto. Ellu, chì hè cresciutu cù i so cugini, hè u solu figliolu di u so babbu è a so mamma.
L'origine di Malo Gusto hè indicata à Martinica, West Indies. L'Atleta, chì hà a naziunalità francese (per via di a so nascita), hà ancu a citadinanza portoghese.
Timal (chì hè vinutu da i so urighjini di Martinica) hè natu à parenti di classi media travagliadori.
Cuminciendu cù u babbu di Malo Gusto, hè un staffu di SNCF, a cumpagnia di ferrovia statale di Francia. È a so Mamma hè un Direttore di un corpu francese chì cura di anziani è disabili.
Cum'è un zitellu, Gusto hà participatu à trè sporti - rugby, football è atletica (100 meter races). Passò i so primi anni di zitiddina in Villefontaine in Isère, induve u rugby hè spessu u sport preferitu.
Philippe Gustu hà vistu in u so figliolu un picciottu chì era cummattitivu in natura, è cusì vulia ch'ellu divintò un rugby.
Malgradu u so impegnu cù u rugby, u football era sempre in u core di Malo. Allora contru à i desideri di u so babbu, u ghjovanu hà optatu per u bellu ghjocu.
Philippe ùn avia altra scelta chè di sustene a decisione di u so figliolu. Cusì hà vistu u principiu di u viaghju di football di Malo cù u club lucale, AS Villefontaine.
I genitori di Malo Gusto anu apprezzatu l'educazione. Mentre chì u so figliolu perseguite u so sognu di football, anu assicuratu chì hà studiatu duramente per i so esami di baccalaureat tecnologicu. Dopu avè avanzatu da Bourgoin-Jallieu (un'altra accademia), Malo si unì à l'Olympique Lyonnais in 2016.
Per aumentà u so focus in u ghjocu, l'adulescente lasciò a casa di i so genitori per stà in l'alloghju di u club. Malo s'hè sviluppatu rapidamente, hà scalatu à traversu l'accademia di l'OL è hà cuntinuatu à stabilisce si cum'è principiante cù u club.
Venendu da a generazione di u 2003, Gusto scala i tappe di u football mundiale senza fà dumande. Cume cuncludi sta Bio, Malo hè un ghjucatore di Chelsea chì hè in prestitu à l'OL finu à u 30 di ghjugnu 2023.
Nota di apprezzazione:
Grazie per leghje a versione di LifeBogger di a Biografia di Malo Gusto. Avemu cura di l'accuratezza è l'equità in a nostra ricerca di furnisce Storie di football da Francia. Gusto's Bio face parte di a nostra cullezzione più salvatica di Storie di Football Europeu.
Per piacè fateci sapè (via cumentu) se truvate qualcosa chì ùn pare micca bè in questa memoria nantu à u Speedy French Right-Back.
Vi dice ancu ciò chì pensate di u francese chì hè in a listessa generazione chì u talentu Rayan Cherki è Jamal Musiala.
In più di a Bio di Malo Gusto, avemu altre grandi storie di a zitiddina di calciatori chì vi entusiasmenteranu.
Da u puntu di vista di u Chelsea, a storia di Lewis Hall e David Datro Fofana vi eccitarà. È da un puntu di vista francese, truverete a storia di Randal Kolo Muani e Theo Hernandez interessante.