A nostra biografia di Giovanni Simeone dà dettagli nantu à a so storia d'infanzia, i primi anni di vita, i genitori - babbu (Diego Pablo), mamma (Caroline Baldini), fratelli (Gianluca Simeon è Giuliano Simeone), matrigna (Carla Pereyra), sorellastre (Francesca). è Valentina), Moglia (Giulia Coppini), etc.
Moreso, u contu mostra fatti nantu à l'Origine di a Famiglia di u Footballer, a Naziunità, u Patrimoniu Nettu, u Stile di Vita, a Vita Personale, u Salariu, a Religione è cusì.
Bastamente, a storia analizza a Storia di Ghjuvanni Simeone. Studia ancu a carriera di u primu figliolu di unu di i dirigenti di a Champions League. Moreso, narraremu cumu u ghjovanu hà bramatu di esse unu di i ghjucatori à puntuà in l'UEFA.
Per rinfurzà ancu u vostru interessu in a vostra lettura di a Bio di Gio, avemu tiratu fora a galleria Early Life and Rise di u striker. A trajectoria mostra u zitellu chì hè diventatu un dribbler qualificatu è assai nibble in Football.
Tutti cunnosci à Gio cum'è un futbolista prufessiunale argentinu. Moreso, l'attaccante era u vincitore di u trofeu di a Copa Libertadores in a stagione 2014/2015. Inoltre, hè ancu un ex ghjucatore in a squadra di River Plate.
Dopu una ricerca estensiva nantu à stu marcatore, avemu scupertu un ponte di cunniscenza. Solu uni pochi di fans anu lettu u cuntu cumpletu di a Biografia di Simeone Giovanni. Allora, senza esitazione, cuminciamu.
Storia d'infanzia di Giovanni Simeone:
Per principianti Biography, usa u soprannomu "picculu Cholo è Cholito". Giovanni Simeone Pablo Baldini hè natu u 5 di lugliu di u 1995 da a so mamma, Caroline Baldini è u so babbu, Diego Simeone Pablo, in Buenos Aires.
L'atleta hè u primu figliolu è u figliolu di trè figlioli in l'unione di i so parenti. Vi mustramu Diego è Caroline, in l'imaghjini sottu. Hè da u so babbu chì u picculu cholo hà avutu a so passione di football.
Cresce - Up:
Giovanni Simeone a grandi à Buenos Aires. Ma u zitellu avia circa dui anni quandu a so famiglia si trasferì in Italia. E dopu à cinque anni, anu cambiatu locu in Spagna in 2003. Eccu i ritratti di a zitiddina di l'atleta.
Hè stata una bella sperienza per Cholo chì a famiglia Simone si moveva spessu. Baldini hà avutu diverse sperienze cù a cultura di u paese è i cambiamenti alimentarii. Ma hà ancu fattu alcuni amichi in i lochi chì stavanu.
Giovanni hà dui fratelli minori. Gianluca Simeone è Giuliano Simeone sò i picciotti chì anu fattu a so zitiddina assai divertente. Small Cholo era un zitellu divertente quandu era sempre in crescita. Eccu a foto di Pablo Baldini cù i so fratelli.
Infine, i zitelli Simone è i so genitori sò cristiani. Cum'elli celebravanu parechji periodi di Natale è altre vacanze sempre. Cù mamma è babbu in a casa è i so fratelli minori, Cholito hà crisciutu in una casa felice.
A primurosa vita:
Cumu Ghjuvanni hè ghjuntu à u football ? Ùn era micca altru ch'è u so babbu, Diego Pablo. Cuminciò a so carriera cum'è midfielder in 1987 è hà ghjucatu per l'Italia, Spagna è Argentina. Per esse simplicemente, Diego era un futbolista fantasticu. Secondu GuardianFootball, Ghjuvanni hà dettu una volta;
"Da zitellu, u mo vechju era u mo idolu"
Allora cù un tali babbu chì era una bestia in u campu, Baldini Simone hà ereditatu da ellu a frebba di u football. E sta prima sumente hè stata prima piantata quandu Diego generalmente porta i so figlioli à i so partiti. Eccu una di e ritratti chì anu pigliatu.
U figliolu maiò di Pablo ùn era micca l'unicu interessatu in u sport. Per furtuna, avia trè picciotti, dunque Giovanni, Giuliano è Gianluca si sò uniti à u so babbu in u campu. Era unu di i periodi chì dite chì venenu da una famiglia di football.
Di sicuru, piglià i zitelli à fighjulà u so babbu ghjucà ùn era micca abbastanza. Pablo li hà ancu addestratu. Eppuru, a quistione resta: qualcunu di i picciotti Simeone supererà l'eredità chì u so babbu avia? Qualchidunu di elli hà da fà u record in u campu, cum'è u so babbu ? Continuemu à leghje.
Famiglia di Giovanni Simeone:
Chì ghjè l'occupazione di i so genitori ? Pablo Diego era un futbolista cun un record eccezziunale cum'è midfielder. Dopu a ritirata cum'è ghjucadore, El cholo hè andatu in a gestione di club cum'è Zinedine Zidane. È avà, u babbu di Giovanni hè unu di i gestori più pagati in Europa, cù un salariu annuale di 3.33 milioni d'euros.
U manager di l'Atlético Madrid hà un patrimoniu netu di $ 130 milioni. Allora ancu prima di u travagliu di coach di Diego, era riccu per cura di trè picciotti è a so moglia. In più di perseguite i sogni di football di tutti. Cusì, i soldi ùn era micca un prublema per a famiglia.
Mentre chì Caroline Baldini era un mudellu argentina. A mamma di Giovanni guadagnava più di $ 100,000 annu nantu à u so travagliu nantu à a pista. Dunque, cù l'ingudu di u so maritu, eranu cunfortu di appartene à a classa ricca di a società.
Famiglia Giovanni Simeone Origine:
Small Cholo hè natu in Buenos Aires, a nazione capitale di l'Argentina. Hè in l'America miridiunali, u sicondu paese più grande dopu à u Brasil. Questu hè ancu u locu di nascita di Diego Pablo. Eccu a foto chì mostra a naziunalità di Giovanni Simone.
E a so cità nativa, Buenos Aires ? Hè una di e cità maiò in Argentina. Inoltre, hè ancu famosu per e so attrazioni turistiche cum'è a Grand Opera House cù più di 2500 posti. Moreso, hà u museu Malba, cù u più grande giardinu giapponese fora.
Etnie de Giovanni Simeone :
Cholita vene da una ascendenza mista. Giovanni appartene à l'Argentina nativa. Inoltre, hà ancu un lignamentu talianu. Più specificamente, Gio vene da a tribù Mapuche in u sudu di l'Argentina.
Giovanni Simeone Education:
Quandu u picculu Cholos hà righjuntu l'età di l'apprendimentu, i so genitori, Diego è Caroline, anu sceltu una di e migliori scole per ellu. Giovanni hà avutu assai tempu per ghjucà i sporti chì amava u più. Siccomu hà avutu un babbu chì era un atleta, era faciule d'impegnà in attività extracurriculari.
Mentre ùn ci hè micca un registru di u centru di apprendimentu esatta chì hà assistitu. Hè precisu chì Pablo Jr. avia parechji livelli di educazione. È senza dubbitu, a so educazione ùn era micca sfida postu chì hà fattu bè in u sport.
Inoltre, u so babbu, Diego Pablo, era un disciplinariu. Ùn tollerà micca u fallimentu di u so primu figliolu. Dunque, u ghjovanu avia da assicurà chì u so football ùn hà micca affettatu i so studii. Chì significa chì a multitasking era l'unicu modu per andà in u liceu.
Accunciamentu di Carriera:
A persona chì Small cholito hà guardatu era u so babbu, Diego Pablo. Tuttavia, ci era ancu altri ghjucatori chì Gio hà piaciutu è vulia ghjucà cum'è. Alcuni di quelli futbolisti eranu Maradona è Samuel Eto'o cù Pep Guardiola.
Duranti a prima zitiddina di Giovanni, avia vulutu ghjucà in a Champions League. U desideriu di esse unu di l'atleti chì tenenu a coppa di u trofeu di l'UEFA era tantu in u ghjovanu ghjucadore chì hà ancu tatuatu nantu à u so bracciu. Hè cusì chì u figliolu di Diego vulia esse un futbolista.
Biografia di Giovanni Simeone - Storia di carriera:
Rayo Majadahonda era a prima squadra chì i picculi cholos eranu in nove anni. Dopu qualchì annu cun elli, Simeone partì per unisce à u club di River Plate in 2011, quandu era l'età di 13. U novu hà fattu u so debut dopu à cinque anni, quandu hè diventatu 18.
Giovanni a joué la position de centre avant après que son père lui ait dit qu'il était maigre. U River Plate hà fattu u so primu scopu prufessiunale l'8 di settembre contr'à Tigre. Eccu a foto di l'atleta.
In a stagione 2015-2016, u footballer partì per Banfield in prestitu. È Cholita hà fattu più di 30 apparizioni cù un totale di 12 gol in questa squadra. È d'Aostu, Simeone hà firmatu cù Genuva, cù u so primu gol in settembre di u 2016.
Biografia di Giovanni Simeone – Storia di Road to Fame:
Small Cholos hà affruntatu alcuni prublemi prima di chjappà in grande in a liga. Di sicuru, u prublema numeru hè chì u so babbu era digià un superstar in u football. Comu tali, Giovanni era sempre sottu à l'ombra di Diego Pablo.
Sapete ciò chì significava chì l'ex-atleta di Banfield hà un babbu cum'è coach? Simeone serà ancu assai criticatu per a so prestazione. Allora, cù i paraguni custanti, u striker hà avutu à travaglià duie volte più duru chì l'altri in u campu.
È chì era u risultatu ? U Cholos, durante a so carriera di ghjuventù in i primi vint'anni, era digià un trofeu di Copa Campeonato è Sudamericana in 2014. Inoltre, Pablo Baldini hà marcatu più di deci gol.
Biografia di Giovanni Simeone - Storia di Rise to Fame:
U nibble striker è dribbler hà iniziatu a so grande carriera dopu à parechji prestiti à Fiorentina è Cagliari in a stagione 2017 à 2022. È u sognu di Simeone d'esse in Champions League hè diventatu realtà. Cù a so prisenza in a squadra di Napoli, u picculu Cholo hà fattu u so debut cù una vittoria di gol.
Ùn solu Giovanni hà fattu u so debut match cù una vittoria, ma era contru unu di i più grandi club - Liverpool. Cù tanti super ghjucatori cum'è Sadio Mane, Mohamed Salah è Virgil van Dijk. Hè unu di i motivi chì Cholita era lacrime è basgiò u tatuu UEFA nantu à u so polso mentre celebrava cù Victor Osimhen.
Finu à avà, l'atleta di a Serie A ghjoca in u club di Napoli, postu chì hè in prestitu da Hellas Verona. Prima di trasfiriri à a nova squadra, Gio avia ghjucatu più di 35 partiti cù 17 gol in lugliu 2022. U striker di 27 anni hà ancu aiutatu l'Argentina à vince u titulu di campiunatu di football sudamericanu.
U figliolu di Diego Pablo hà sviluppatu un stilu di ghjocu putente di ghjucà cù l'ochji per u scopu. Giovanni pò ghjucà cum'è u striker principale è u sicondu mentre mette u so pede drittu à bon usu. L'energia è a rapidità di Small Cholita nantu à u campu sò attivi per a so squadra. È u restu hè a storia, anu dettu.
A moglia è i figlioli di Giovanni Simeone:
In più di e cumpetenze tattiche di u ghjucatore argentina, hè ancu un omu bellu. È senza dubbitu, significa chì tanti di i so fans femminili u trovanu attraente. Eppuru, Cholo hè fora di u mercatu di appuntamentu mentre dà u so core à Giulia Coppini.
A fidanzata di Giovanni Simeone hè natu in Firenze, in Italia, è hà 28 anni. Giulia hè un mudellu, host, è attrice in u so paese di nascita. Moreso, hè un graduatu cù un diploma di biologia. Dopu à qualchi mesi di data, decisu di diventà un coppiu maritatu.
À u matrimoniu più romanticu è splendidu, Gio hà scambiatu anelli cù Giulia Coppini, l'amore di a so vita. Era veramente un affare di fiaba in Ibiza. In l'assistenza era u so babbu, Diego Pablo, è a so mamma, Caroline Baldini, cù i so fratelli.
È dopu à a ceremonia, Giovanni Simeone è a so moglia, Gulia, si n'andò per una luna di miele in Maldive. Chì altra manera di spoiler u vostru cumpagnu chè di gode di e meraviglie di l'Asia Meridionale? Allora avà sò maritati, Coppini hè u fan numeru unu di a squadra di u so maritu.
I figlioli di Giovanni Simone:
Dopu à u matrimoniu di maghju 2021, a coppia hà u tempu di a so vita. Per avà, sceglienu di gode di a cumpagnia di l'altri prima di purtà i zitelli in u mondu. È à u mumentu di a scrittura, Ghjuvanni Simone ùn hà ancu figlioli.
Vita Personale:
U top scorer per u campionatu di ghjuventù 2015 hà una vita fora di u sport. Allora chì face Small Cholo quandu ùn hè micca ghjucatu ? Prima, a so moglia, Giulia Coppini, hè sempre a so priurità, cusì l'atleta passa assai tempu cun ella.
Inoltre, a famiglia di Giovanni Simeone, Diego Pablo, Gianluca, Giuliano, è a so mamma, Caroline Baldini, passanu tempu cun ellu. Dopu tuttu, nimu ùn ferma senza dà amore è affettu à i so fratelli è genitori.
Infine, u figliolu di l'Atlético Madrid ferma in forma per esse assai attivu in i so ghjorni di riposu. Senza dubbitu ch'ellu ci vole assai sforzu per Cholito per scuntrà cù u curriculum vitae di u babbu. Tuttavia, u ghjucatore spagnolu prova u so megliu per travaglià.
Ùn ci vole micca scurdà ancu di u signu zodiacu di Giovanni Simeone - Cancer. Hè ciò chì face u striker un maschile dolce, amante è nutriente. Questa qualità hè per quessa chì u campionu hè un maritu maravigliu per a so moglia, un bonu figliolu per i so genitori, è un fratellu maiò allegru à i so fratelli.
Giovanne Simeone Lifestyle:
Da tutti i cunti, u Baller ùn hè micca u tipu di persona per vede veiculi assai affluenti. A foto più vicina di a vittura di Giovanni Simeone era u ghjornu di u so matrimoniu. Sicondu i charts di prezzu, l'Aya Romeo vale più di 69000 euro. Hè cum'è Sam Adekugbe, chì mantene a so vita privata è evita un stile di vita flamboyant.
U ghjucatore di u mese di a Serie A 2021 vene da una famiglia ricca. In più di i guadagni di Gio, hà più chè abbastanza per cumprà tuttu u lussu chì desidera. Ma u picculu Cholo ùn hà micca mostratu u so appartamentu à i so fan.
Salari di Giovanni Simeone:
Nantu à i 26 anni di a so carriera di u striker, Cholito hà cuminciatu cù un ingressu settimanale di 3500 €. Ma quellu salariu hè cambiatu à una differenza massiva di 54000 € ogni settimana. Inoltre, u salariu annuale di Giovanni Simeone in Verona hè più di 2.7 milioni d'euros. Stu salariu hè tuttu per via di u travagliu duru di u ghjucatore è a dedicazione à u so ghjocu.
Vita di famiglia di Giovanni Simeone:
Mostre è ricurdà quelli in a nostra vita hè una benedizzione ogni ghjornu. È l'amore hè u liquidu chì facilita l'attrito è unisce una casa. Cusì, parlà di a famiglia di Ghjuvanni Simeone vale a pena perchè sò stati u so scogliu dapoi u so viaghju.
À propositu di u babbu di Giovanni Simeone:
Diego Pablo Simeone González hà un curriculum vitae impressiunanti per esse un futbolista superstar. Prima ch'ellu emerge cum'è manager di u club Atlético Madrid. Inoltre, El Cholo, tene u record cum'è unu di i capi di squadre europei più pagati.
Inoltre, u babbu di Giovanni hà trasfirutu i so geni sportivi à i so trè figlioli. È hè sempre statu un criticu massivu di a so prestazione. Infatti, ùn aspittemu nunda di menu da u manager. Stu latu perfettu di u babbu sguassate nantu à i so figlioli? Sicondu u so figliolu maiò, campà sottu à l'ombra di i registri di Diego ùn era micca faciule.
Ma cù l'educazione amorosa di u manager, i so figlioli anu dimustratu u so megliu in u campu. Pablo ùn era micca solu un bonu ghjucatore; hà dimustratu e so cumpetenze di coaching è hè un grande babbu è babbu à i so picciotti.
À propositu di a mamma di Giovanni Simeone:
Caroline Baldini hà travagliatu cum'è mudellu per l'agenzia argentina. Inoltre, hà u titulu di ex-moglia di u manager di l'Atlético Madrid. È a mamma di trè ghjucadori superstar di tutti i tempi in u football.
A mamma di Giovanni hè a piccula luce in u so mondu dopu a so moglia. In tuttu u viaghju di i so figlioli, Baldini si prisenta sempre pè i so figlioli. Ancu s'ellu era divorziata da u so maritu, ùn l'hà micca impeditu di esse quì per a famiglia.
À propositu di i fratelli di Giovanni Simeone:
I trè picciotti Simeone sò stati inseme da a prima zitiddina. Anu vistu u so babbu, Diego, ghjucà è prugressu cum'è manager per l'Atlético Madrid. Giuliano è Gianluca anu ancu eccellenti in u so parcorsu di carriera ? Vede u trio quandu eranu più ghjovani.
I dui fratelli minori di u balleru di Vernon si sò ancu andati à u football. Gianluca Simeon, u sicondu figliolu di a famiglia, hè ancu un atleta. Hè un ghjucadore di football per u Deportivo Ibiza Islas Pitiusas. Moreso, u fratellu minore di Giovanni hè innamuratu di un mudellu argentina, April Bruzzese.
Mentri Giuliano Simeone hè l'ultimu zitellu di a casa. Inoltre, ghjoca in u stessu club di u so babbu, l'Atlético di Madrid. Cum'è l'ultimu zitellu, u ghjucatore riceve tuttu l'amore è l'attenzione, è Giuliano hè ancu assai talentu.
À propositu di a mamma di Giovanni Simeone:
Diego Simeone hà maritatu cù a so seconda moglia, Carla Pereyra, in un ristorante in April 2014. Dopu à finisce a so vita cù u so primu cumpagnu, Baldini, chì significa Small cholo hà una matrigna. Chì sapemu di ella ?
Carla hè un mudellu chì avia 33 anni quandu hà scontru Simeone di 49 anni. Dopu qualchì tempu inseme, Diego hè tornatu un babbu di duie belle ragazze. È cusì Giovanni Pablo Baldini hà duie sorella, Francesca è Valentina. Vede li in a photo.
Fortunatamente, quandu u coach di l'Atlético Madrid hà divorziatu da a so prima moglia, i trè picciotti eranu dighjà grandi. È a separazione ùn hà micca affettatu u ligame di famiglia. Invece, a casa Simeone hè diventata più forte.
À propositu di u missiavu di Giovanni Simeone:
Carlos Simeone era u babbu di Diego Pablo. È questu face u babbu di l'ex-Banfield. Sfurtunatamente, hà mortu in i primi mesi di l'annu 2022. Carlos era ancu appassiunatu di football. Ma a so carriera in u sportu ùn hà micca decollatu è l'hà fattu turnà à esse venditore.
Ma per furtuna, prima di a so morte, hà vistu u so figliolu Diego cum'è un ghjucadore stella è dopu un grande coach. Moreso, i so trè nipoti sò tutti diventati atleti travagliadori in i grandi club. U più impurtante, ogni gol chì hà marcatu hà dedicatu à u so missiavu tardu.
Fattu Untold:
Finu à avà in u viaghju di Biografia di Pablo Baldini, avemu vistu quantu hè ghjuntu in u football, cum'è u record di u babbu. Tuttavia, ci sò sempre assai fatti per sapè nantu à l'atleta argentina. Cuminciamu à dì più nantu à u U figliolu assai diversu di u capu di l'Atletico Diego.
La religion de Giovanni Simeone :
Prima di a so zitiddina, u ghjucatore di a Serie A di u mese era cristianu. Ma, durante u so sughjornu in Italia, Simeone hè statu introduttu à u Buddhismu. È finu à avà, hè un buddista è hà trovu l'arti di a meditazione utile.
Répartition salariale de Giovanni Simeone :
Cunsiderendu cumu u cumpagnu di squadra di Vernon hà crisciutu in u football, i so guadagni crescenu ancu. Giovanni Pablo Baldini hè un ghjucadore riccu è hà fattu una fortuna in a so carriera. Scupritemu a ripartizione di u salariu di u striker.
TENURE / EAGNI | U SALARI DI NAPOLI DI GIOVANNI SIMEONE IN EUROS (€) | U SALARI DI NAPOLI DI GIOVANNI SIMEONE IN PESO ARGENTINA (ARS) |
---|---|---|
Ce que Giovanni fait par an : | €2,600,000 | 416,153,673 |
Ce que Giovanni fait par mois : | €216,666 | 34,663,422 |
Ciò chì Giovanni face a settimana: | €49,923 | 7,992,739 |
Ciò chì Giovanni fa ogni ghjornu: | €7,131 | 1,141,519 |
Ciò chì Giovanni fa per ora: | €297 | 47,558 |
Ciò chì Giovanni face per minutu: | €4 | 792 |
Ce que Giovanni fait par seconde : | €0.08 | 13 |
Comparazione di u salariu di Giovanni Simeone à u citadinu argentinu mediu:
U paese di nascita di Cholito hè argentina, cum'è dichjara prima. Sapete chì u salariu mediu di un argentinu hè 45,200 427 ARS? O in dollari, hè XNUMX USD. Cusì, ci vuleria un citatinu di a nazione à travaglià più di deci anni per ottene u salariu annuale per l'orecchini di Simeone Pablo.
Les tatouages de Giovanni Simeone :
U ghjucatore di 27 anni hà un babbu strettu. È quellu chì ùn tollerà micca attitudini imprudenti. Diego era ancu un esempiu per i so picciotti. Ma malgradu a disciplina Cholo hà avutu, hà sempre u so primu tatuatu à a ghjovana età di 13 anni.
È quandu a mamma di Ghjuvanni li dumandò perchè hà pigliatu l'inchiostru, u zitellu hà rispostu una seria risposta. Simeone hà dettu chì basgiarà u tatu di a Champions League nantu à u so bracciu u ghjornu chì hà fattu u so debut in a liga. È veramente, u sognu hè diventatu realità.
Wiki:
Questa tavula scompone u nostru cuntenutu nantu à a Biografia di Giovanni Simeone.
INQUISITI WIKI | RISPOSTE DI BIOGRAFIA |
---|---|
Nome interu: | £ 2.6 milioni annu è £ 49923.20 à settimana |
Nickname: | Picculu Cholo è Cholito |
Data di nascita: | U 5 di lugliu di u 1995 |
Locu di nascita: | Buenos Aires |
Age: | 28 anni è 2 mesi. |
Genitori: | Papa (Diego Pablo), mamma (Caroline Baldini) |
Sibylli: | Gianluca Simeone è Giuliano Simeone |
matrigna: | Carla Pereyra |
sorella: | Francesca e Valentina |
Moglie: | Giulia Coppini |
Altezza: | 1.81 m (5 ft 11 in) |
Résultats: | 8 milioni d'euros (cifre 2022) |
Nazionalità: | Argentinu, Spagnolu |
Posizione di ghjocu: | Attaccu - Avant-centre |
Signu di u Zodiac: | cancru |
Religion: | Cristianità |
Agente: | Gea World |
Nota finale:
Giovanni Simeone Pablo Baldini hè ghjuntu in u mondu u 5 di lugliu à i so genitori - Caroline Baldini è Diego Pablo. Hè u figliolu maiò di a famiglia, cù Gianluca Simeon è Giuliano Simeone chì venenu in u sicondu è u terzu postu.
Small Cholo hà crisciutu in Buenos Aires cù i so fratelli minori. U babbu di u striker era un atleta cun un record impressiunanti. In u risultatu, Gio sperimenta u spiritu di football in a so prima zitiddina. È hà sempre unitu à u so babbu, Diego, in u campu dopu ogni partita.
U picculu Cholo ùn era micca l'unicu chì amava ghjucà à ballò. I so fratelli anu ancu interessatu. È per quessa, u so babbu li hà furmatu per esse atleti. È oghje, Giovanni, Gianluca è Giuliano sò allineati cum'è ghjucadori star in i so club.
L'attaccante centrale buddista riempie a Champions League cù e so cumpetenze di colpi. Moreso, Gio rializeghja ancu u sognu di esse un campionu di football. È oghje, face u so club attuale, Napoli, fieru, cumpresi i so membri di a famiglia.
Grazie per leghje nantu à a Biografia di Giovanni Simeone. LifeBogger porta sempre storie precise nantu à i vostri preferiti I calciatori argentini. Per piacè state sintonizzati per più! A storia di vita di Thiago almada e Enzo Fernandez vi eccitarà. Se notate qualsiasi informazione incorrecta, fateci sapè cum'è cumentu.