A nostra Biografìa Diogo Costa vi dici Fatti nantu à a so Storia di a zitiddina, a prima vita, i genitori - Armanda Meireles (Mamma), Francisco da Costa (Padre), Sfondate Famiglia, Moglie (Catarina Machado), Cousin (Vítor Mota), etc.
Questa Bio ritrae ancu l'Origine di a Famiglia di Diogo Costa, Religione, Etnia, Origine di i Genitori, etc. Senza scurdà, svelerà u Stile di Vita di u Portier portughese, u Patrimoniu Nettu, a Vita Personale, l'Agente è u Salariu - finu à ciò chì face ogni secondu cù FC Porto.
In poche parole, u nostru articulu rumpia a Storia Completa di Diogo Costa. Questa hè a storia di un Portier portughese natu in Svizzera. Un picciottu chì, à l'età di 7 anni, abbandunò u so picculu paese svizzeru di Rothrist per perseguite i so sogni di Goalkeeping in Vila das Aves (a so cità nativa portoghese).
Preambulu:
A versione di LifeBogger di a Biografia di Diogo Costa principia cuntendu avvenimenti notevuli di i so anni di zitiddina è di a prima vita. In seguitu, spiegheremu u so primu viaghju di carriera cù Benfica è Porto, cumpresu cumu cunquistò l'Europa in a so ghjuventù. Dopu, infine, LifeBogger vi spiegà cumu u Super-Goalie s'arrizzò per diventà u numeru 1 di u so paese.
Speremu di spuntà u vostru appetitu autobiograficu mentre vi impegnà à leghje a Bio di Diogo Costa. Per principià subitu, vi mustraremu una galleria di u viaghju di u Portier portughese. Da i so ghjorni di zitiddina in Santo Tirso à u mumentu chì hà trovu a fama, Diogo hà veramente ghjuntu una longa strada.
A verità, ci sò pochi portiere chì diventanu regularmente per u club è u paese à a ghjovana età di 22. Diogo hè più cà un principiante, ma un vincitore di cinque trofei domestici (tutti ottenuti prima di l'età di 23). Cum'è parechji dicenu, hè unu di i più brillanti prospettivi di goalkeeping in u football mundiale.
In u cursu di a ricerca di i Portieri Portuguesi, avemu trovu una lacuna di cunniscenza. A verità hè, micca assai amatori di football anu lettu una versione approfondita di a Biografia di Diogo Costa. Allora, avemu preparatu a so storia, è serà assai eccitante per voi. Senza più preghjudiziu, cuminciamu.
Storia di a zitiddina di Diogo Costa:
Per principianti di Biografia, porta u soprannomu "U Bonu Giant" è u Nome Completu - Diogo Meireles da Costa ComM. Diogo Costa hè natu u 19 di settembre di u 1999 à a so Mamma, Armanda Meireles, è u Babbu, Francisco da Costa, in Rothrist, Svizzera.
U Portier portughese hè ghjuntu in u mondu cum'è l'unicu figliolu di una unione maritale felice trà u so babbu è a mamma. Avete vistu una foto di i genitori di Diogo Costa?... Avà, vi presentemu à Francisco da Costa è Armanda Meireles. Ùn anu mai datu u so figliolu a ricchezza di u mondu, ma quellu spiritu di lotta per u successu.
Crescente:
Diogo Costa hà passatu i so anni di zitiddina in Rothrist. U so locu di nascita (induve i so genitori l'anu criatu inizialmente) hè un picculu paese svizzeru cù una populazione di circa sette mila persone. U paese di Rothrist era induve u ghjovanu hà avutu u so primu calciu di u ballò di football, è u so sughjornu era limitatu.
Quandu hà ghjuntu à l'età di sette anni (in l'annu 2006), i genitori di Diogo Costa anu decisu di trasfurmà. A coppia portoghese emigrò da u paese svizzeru di Rothrist à Santo Tirso, una cità portoghese in u nordu di l'area metropolitana di Porto. In questa cità, u viaghju di u goalkeeping di u numeru unu di u Portugallu hà iniziatu.
Diogo Costa Prima vita:
U trasferimentu di u so Genitore da a Svizzera à u Portugallu hà datu l'uppurtunità di ligà cù i membri di a famiglia estesa. Cum'è un zitellu, u futuru Portier portughese è u so cucinu, Vítor Mota, eranu inseparabili. I dui Lads (cum'è in a stampa quì) amavanu l'attu di goalkeeping, è tramindui aspiravanu à diventà prufessiunali.
In i carrughji di Vila das Aves (induve anu crisciutu), u ballò di football era u so cumpagnu inseparabile. Tandu, i dui cugini puderanu passà a ghjurnata sana à ghjucà à u football in piazza maiò di u paese. Vítor è Diogo eranu fan di u FC Porto, è avianu u stessu Idol, chì hè u Legendary Vítor Baía.
A grande amicizia trà i cugini si estende ancu à l'attività non-football cum'è partiti di famiglia. Hè pertinenti à nutà chì u cuginu di Diogo Costa, Vítor Mota, hè un annu più vechju ca ellu. Tramindui, chì avianu u listessu DNA è passione per i guanti, infine, realizà i so sogni di diventà portiere prufessiunali cù i clubs; Bairro FC è FC Porto.
Famiglia di Diogo Costa:
Armanda Meireles è u so maritu, Francisco, operavanu una casa di classe media. Quandu stavanu in Svizzera, i so redditi ùn pudianu permette di case solu in l'ambiente perifericu di Rothrist (chì hè a periferia di Zurich). U listessu vale per Santo Tirso, a piccula cità di u Portugallu induve a famiglia puderia permette di campà dopu à u so traslocu in u 2006.
L'impegnu di travagliu in Svizzera hà fattu chì u babbu di Diogo Costa torna in u paese. A so moglia (Armanda) è u figliolu (Diogo) sò stati. Francisco da Costa hà cuntinuatu à viaghjà in u paese di a nascita di u so figliolu per parechji anni.
Ancu s'è u travagliu l'hà purtatu viaghjà in Svizzera, u babbu di Diogo hà sempre scontru u sogliu di l'impegnu di a famiglia. Hà assicuratu chì un ligame forte era mantinutu trà ellu è u so figliolu. Diogo è u so babbu, Francisco da Costa, finu à questu ghjornu, ùn si stancanu mai l'un l'altru.
A causa di l'absenza cuntinuata di u so babbu (chì era principalmente di travagliu), Diogo hà crisciutu più sottu a tutela di a so mamma. Francisco è Armanda Meireles anu criatu u so figliolu in aderenza à l'insignamenti religiosi cattolici.
Avemu una rara foto di a mamma di Diogo Costa è di ellu stessu nantu à ciò chì descrive cum'è u so ghjornu di a prima cumunione. Quì, u futuru Portier Portugallu era sempre in manu di a so mamma, Armanda Meireles.
Origine di a famiglia Diogo Costa:
Ancu s'ellu hè natu in Svizzera, hè impurtante nutà chì Armanda è Francisco (i so genitori) anu e so radiche in Portugallu. In virtù di a so nascita è l'origine di i genitori, Diogo Costa hà duie naziunalità chì sò; Svizzera è Portugallu.
Sè vo dumandate à Diogo Costa nantu à l'urighjini di a famiglia, ellu citarà u nome Vila das Aves. Questa hè una piccula cità industriale è parrocchia civile in u nordu di u Portugallu, cù una populazione di 8,458. Vila das Aves si trova à 25 km da u centru di Porto. Questa mappa hà per scopu di aiutà à capisce l'urighjini di Diogo Costa.
Diogo Costa Etnia:
U Portugallu, induve venenu i so genitori, hè cunsideratu cum'è u primu statu unificatu culturalmente in l'Europa Occidentale. A causa di una mancanza di varietà etnica, Diogo Costa, chì hè un portoghese svizzeru, s'identifica più cù u populu portughese. Cum'è cunfirmatu, questu hè u gruppu etnicu indigenu di u populu portughese.
Diogo Costa Education:
Cum'è a maiò parte di i zitelli svizzeri, hà pigliatu i so primi passi di scola formale (kindergarten) à l'età di quattru anni in a so casa di nascita di Rothrist, Svizzera. In u primu annu di a so educazione primaria, i genitori di Diogo Costa l'anu fattu cuntinuà a so educazione in altrò. Ddu annu, 2006, hà vistu a so relazione cù Santo Tirso in Portugallu.
Biografia di Diogo Costa - Storia di football:
U futuru Portier portughese hà fattu i so primi passi di carriera à u mumentu ch'ellu si iscriva in una accademia lucale chjamata AMCH Ringe. Questu hè un club assai chjucu induve Vítor Machado Ferreira, soprannomu, Vitinha, hà ancu modellatu a so fundazione di carriera.
Diogo è Vitinha sò diventati grandi amichi appena si sò uniti à u club assai chjucu in Vila das Aves. Tramindui Superstars, chì più tardi sò diventati cumpagni di squadra internaziunali, dopu si sò andati à l'Academia do Benfica in Vila do Prado.
Malgradu avè assai successu in i tornei, ci hè statu un prublema. Stu prublema era un ritardu causatu da questa presa di Benfica per trasfurmà i so figlioli in l'accademia principale di Benfica. Per quessa, a maiò parte di quelli chì sò ritratti sottu (cumpresu Diogo è Vitinha, etc.) abbandunò l'accademia per pasture più verdi.
In u 2011, u FC Porto hà interessatu à Diogo. Perchè u ghjovanu era sempre in manu di a so mamma, Armanda Meireles, u club hà fattu u bisognu di avvicinà ella per appruvazioni. Ella è u babbu di Diogo Costa (chì hà travagliatu in Svizzera allora) hà datu u so accunsentu à u so figliolu per unisce à u so club di famiglia, u FC Porto.
Quandu hà ghjucatu per a squadra di Casa do Benfica in Póvoa de Lanhoso, Diogo avia sempre vulutu esse cù u so amatu FC Porto. Allora, ùn hà mancu esitatu quandu l'occasione ghjunse à bussà à a so porta. Cunnosci?… João Felix era u capitanu di u ghjovanu di u FC Porto quandu u portiere di 12 anni si unì à l'accademia.
Diogo Costa Bio - Viaghju à a Fama:
L'anni trà 2011 à 2016 sò diventati una grande fase di transizione per u Portier. Diogo sapia chì per ottene u successu, deve avè più focus, rapidità, agilità, vigilanza, forza è bravura. U ghjovanu hà struitu per queste qualità, chì u distingue da l'altri portieri.
À trè anni da esse unitu à u FC Porto, e gioia di i genitori di Diogo Costa ùn cunnosci micca limiti. Chì hè accadutu? ... U so preziosu figliolu hè statu chjamatu per rapprisintà u so Portugallu U16. U so successu seguita subitu à u livellu U17. À questu livellu, Diogo hà splutatu in cunfidenza mentre aiutava u Portugallu à vince u Campionatu Europeu Under-2016 UEFA 17.
A sapete?... A squadra portoghese chì hà vintu u Campionatu sopra hà avutu stelle di punta chì forse ùn cunnosci micca. Includenu i gusti di Rafael Leao, Diogo Jota, Diego Dalot, Florentino Luis, Gedson Fernandes etc. Ddu finale hè stata vinta contr'à a Spagna latu chì avia Brahim Diaz cum'è u so più grande talentu. Avà, fighjate l'emozionante finale quì.
Successu di ghjuventù cuntinuatu:
U successu di Costa cù u football di ghjuventù portoghese ùn hà micca finitu cù a vittoria in u Campionatu Under-17. Venendu à traversu u sistema di ghjuventù di Porto, u portiere in rapida crescita hà aiutatu à u FC Porto à vince a UEFA Youth League in 2019. Eccu, a celebrazione di i ghjovani eroi di u Portugallu.
Di novu, Diogo Costa hà vintu u campiunatu sopra à fiancu à alcuni famosi cumpagni di squadra chì sò avà prufessiunali. Dui di quelli degne di menziona includenu Fabio Vieira e Fabio Silva, etc.. Pochi fans sapemu chì u FC Porto hè diventatu u primu club in Portugallu à vince a UEFA Youth League.
L'emozionante finale di a UEFA Youth League 2019 hè stata ghjucata contr'à una putente squadra di ghjuventù Chelsea FC. Il s'agissait d'une équipe de Blues qui avait des étoiles de premier plan Marc Gehi, Tarik Lamptey, Billy Gilmore, Conor Gallagher, ecc. Avà, fighjate u puntu culminante di a partita chì hà datu tanta fama à u Portier.
Biografia di Diogo Costa - Rise to National Fame:
Lugliu 2018 hè statu un altru grande periodu di svolta per a so carriera. Diogo, sta volta di novu, hà aiutatu u Portugallu (per a prima volta) per vince u trofeu di u Campionatu Europeu Under-19 in Finlandia. Infatti, aghjunghje stu onore à u so nome hà fattu di ellu unu di i portieri di ghjuventù più riesciuti d'Europa.
Per dimustrà quantu era bonu, Diogo (à l'età di 16 anni) era digià chjamatu da José Peseiro per inizià a furmazione cù a prima squadra di u FC Porto. À l'iniziu di a stagione 2020-21, a so dumanda di eredite a maglia 99 di u so eroe, Vítor Baía (a Legenda di u FC Porto), hè stata accolta.
Diogo Costa si truvò in una squadra di Porto guidata da Conceição chì avia grandi stelle. In i so primi stagioni, hà ghjucatu à fiancu à i migliori ghjucatori cum'è Vincent Aboubakar, Otavio, Danilo Pereira, Pepe, etc. In seguitu Iker Casillasritirata, Diogo hè diventatu u numeru unu di u FC Porto.
In trè stagioni cù a squadra senior di u FC Porto, l'Atleta Golden Dragon hà aiutatu à vince cinque trofei maiò. Da u 2022, Diogo Costa hè u fieru vincitore di a Taça de Portugal (duie volte), Primeira Liga (duie volte) è a Supertaça Cândido de Oliveira. Eccu una galeria di foto chì mostra u Ripida Ascesa di u Custode di u Portugallu.
Ascesa di a squadra naziunale:
Dopu l'eliminazione di u Portugallu di l'UEFA Euro 2020 in ottavi di finale da e mani di Belgica, Billets Fernando Santi decisu di calà Rui Patricio. L'uscita di u portiere numero 1 di u Portugallu hà datu à Diogo Costa l'uppurtunità di dimustrà u so valore.
U Young Goalkeeper hè statu chjamatu à a squadra senior u 26 d'Agostu 2021 dopu à u torneu Euro 2020. A ghjudicà da queste prestazioni eccezziunali, ellu (in pocu tempu) hè statu sceltu cum'è u Portier di prima scelta di u Portugallu.
À u mumentu di a scrittura di a Biografia di Diogo Costa, hà da aiutà u Portugallu à ottene a vittoria in a Copa Mondiale FIFA 2022. Comu parechji dicenu, hè senza dubbitu u megliu ghjovanu portiere in u mondu (da 2022). Questu hè un ghjovanu Atleta cù più onori individuali, di club è di paese chì qualsiasi altru portiere (prima di 23 anni). U restu, dicemu, hè issa storia.
Presentazione di Catarina Machado - A fidanzata di Diogo Costa:
Ci rallegra di dì chì u zitellu natu in Rothrist, un picculu paese svizzeru, hà tastatu l'amore veru. Ci hè un dettu chì daretu à ogni ghjucadore di football portoghese di successu vene un WAG glamour. In u casu di questu Portiere, ci hè una donna di bellezza naturale innamurata chì porta u nome Catarina Machado.
Quale hè Catarina Machado ?
Per principià, a fidanzata di Diogo Costa hè un stilista di moda chì face a so attività in Porto. A nostra ricerca mostra chì Catarina Machado è u so sposu sò datati da 2016. À quellu tempu, u so amante di u Portier avia vintu u so trofeo UEFA European Under-17.
Dapoi chì Diogo è Catarina anu cuminciatu à scontra, ùn ci hè statu scupertu publicu di a so vita amorosa. Questu hè chì i dui, cum'è vistu quì, anu avutu, annantu à l'anni, cunfidenza assoluta, rispettu è cumunicazione aperta cù l'altri.
U zitellu di Diogo Costa cù Catarina Machado:
Mentre scrivu a Bio di u so cumpagnu, a Fashion Designer si descriva cum'è una mamma per esse. Versu ghjugnu di u 2021, Diogo Costa hà annunziatu nantu à u so Instagram chì ellu è Catarina Machado aspittavanu un zitellu. Eccu e parolle di u Portier;
"U nostru sognu più grande principia avà; a famiglia crescerà "
Vita Personale:
Quale hè Diogo Costa ?
Prima di tuttu, avemu un pezzu di evidenza video chì mostra chì u Portiere seria un gran babbu. Quandu Diogo Costa è u so cumpagnu, Catarina Machado, sorpresu i seguitori di e social media cù avè u so primu figliolu, ciò chì seguita hè stata una celebrazione. Quì, u figliolu di Diogo Costa (u so primu figliolu), chì ùn hè ancu ghjuntu in u mondu, hè celebratu.
Allenamentu di Diogo Costa:
Cum'è parechji altri portieri di punta (David De Gea, Thibaut Courtois) ecc., face Burpees, push-ups è curls Bicep. Stu video mostra un sguardu di i secreti di l'entrenamentu è u fitness di u Portier. Ùn hè maravigghiusu chì u ghjovanu di 23 anni porta u soprannomu; "U Bon Giant".
Stile di vita di Diogo Costa:
Inseme cù u so cumpagnu, Catarina Machado, creanu sempre u tempu di vacanze, sia in u desertu, à a spiaggia o in l'acqua. Ùn ci hè micca una strada megliu per Diogo per professà u so amore à Catarina (a so attuale fidanzata è a moglia) chì in questi mumenti di vacanze emotive.
Cunniscite u locu di vacanze predilettu di Diogo è Catarina ? Ebbè, a nostra ricerca mostra dui lochi. U primu hè Mirador Del Castell Benidorm beachside di u Sudeste di Spagna. E, sicuru, a so seconda destinazione di vacanze hè Maldive, chì si trova in l'Oceanu Indianu.
Diogo Costa Car:
Da ciò chì avemu riunitu, hè evidenti chì u portiere di u FC Porto ama l'automobile di lussu. U più vicinu chì avemu vistu di a spec di vittura di Diogo Costa hè u BWM. U mudellu di punta X5, cum'è vistu quì, costa circa 116,748.78 Euros è corre à una velocità massima di 230 à 243 km/h.
A vita di famiglia di Diogo Costa:
U Good Giant (u so soprannomu) cunnosce l'impurtanza di avè una famiglia nucleare stretta è estesa. Questa sezione Biografica furnisce più fatti nantu à i membri di a famiglia di Diogo Costa (estesa è nucleare). Senza più preghjudiziu, cuminciamu.
U cuginu di Diogo Costa:
Vítor Mota hè natu in u 26 di marzu di u 1998. Da u nostru calculu, hè un annu è sei mesi più vechju di u so cucinu. Vítor Mota hè nativu di Vila das Aves, Santo Tirso.
U Portier di 24 anni era rispunsevuli di dà à Diogo u soprannomu "U Bonu Giant".
Da u principiu, i dui cugini sparte assai boni ricordi, cumpresi quelli dolorosi. In e parolle di Vítor Mota;
Mi ricordu di una volta in casa me quandu Diogo è eiu ghjucavamu à i colpi. Eramu deci o 11 anni. M'arricordu ch'ellu mi sbatteva u ballò cusì forte, è m'hà fattu pienghje. Avemu sempre statu assai vicinu, ancu à questu ghjornu.
Vitor Mota hà dettu una volta chì Diogo hè più tranquillu chè ellu. Sfurtunatamente, in u so viaghju à a fama, Vitor hà fattu assai sbagliati di u portiere, chì ùn li hà micca purtatu una grande squadra.
In più di ghjucà in un picculu club di distrittu, u cuginu di Diogo faci un travagliu part-time in una fabbrica. A so lenta carriera hè stata fermata per dui anni per via di ferite. Chì hà fattu i sogni di Vitor di unisce è eccellenu in un grande club più difficili.
Mamma di Diogo Costa:
Armanda Meireles hà sacrificatu assai cunducendu u so figliolu à furmà durante i so ghjorni di carriera di ghjuventù. Per assicurà chì Diogo uttene u megliu di i so schemi, a so mamma l'hà appruvatu di passà uni pochi ghjorni à dorme in Lar do Dragão. Oghje, Armanda Meireles raccoglie i dividendi di u successu di u so figliolu.
Diogo Costa Babbu:
Inseme cù a so moglia, Armanda Meireles, Francisco da Costa travaglia cù Gestifute per assicurà chì l'interessu di a carriera di u so figliolu hè ben rapprisintatu. Per parechji chì ùn sanu micca, l'agente di Diogo travaglia cù Gestifute. Sta cumpagnia gestisce a carriera di i migliori stelle di Porgugues cum'è Bernardo Silva, Ruben Dias e Joao Cancelo.
Fatti Untold:
In a sezione finale di a Biografia di Diogo Costa, sveleremu infurmazioni chì pudete micca sapè di ellu. Dunque, senza più preghjudiziu, cuminciamu.
Salari di Diogo Costa:
U cuntrattu ch'ellu hà cù u FC Porto in u 2022 u vede in tasca a summa di 846,404 XNUMX € annu. Eccu una ripartizione di i salarii di Diogo Costa.
TENURA / GESTIONI | Diogo Costa FC Porto Ripartizione di u Salariu in Euro (€) |
---|---|
Ciò chì Diogo faci per annu: | € 846,404 |
Ciò chì Diogo faci per mese: | € 70,533 |
Ciò chì Diogo faci à settimana: | € 16,252 |
Ciò chì Diogo faci per ghjornu: | € 2,321 |
Ciò chì Diogo faci per ora: | € 96 |
Ciò chì Diogo face Per Minutu: | € 1.6 |
Ciò chì Diogo face Per Second: | € 0.03 |
Quantu hè riccu Diogo Costa ?
Sicondu Statista, u salariu mediu in Portugallu face circa 19,212 44 euro annu. A sapete? ... a persona chì vive in u paese averia bisognu di XNUMX anni per fà u salariu annuale di Diogo cù u FC Porto. Wow!
Dapoi chì avete cuminciatu à vede Diogo Costa's Bio, questu hè ciò chì hà guadagnatu cù Porto.
Diogo Costa FIFA:
Ancu s'ellu puderia micca esse à u livellu di Manuel Neuer e Alisson Becker, però, una cosa hè cunfirmata. Diogo domina a lista di trasferimentu di scouts è amanti di a carriera. Eccu a prova di e so statistiche fantastiche FIFA.
Diogo Costa Religione:
Comu nutatu prima in questa Bio, u figliolu di Armanda Meireles è Francisco hè un cattolicu devotu. Diogo Costa si unisce à circa 85% di a pupulazione portoghese chì si identificanu cù a fede religiosa cristiana.
Wiki:
Questa tavula strugge u nostru riassuntu di a Biografia di Diogo Costa.
DOMANDE WIKI | RISPOSTE DI BIOGRAFIA |
---|---|
Nome interu: | Diogo Meireles da Costa |
Nickname: | "U Bon Giant" |
Data di nascita: | 19 ghjornu di Settembre 1999 |
Age: | 23 anni è 6 mesi. |
Locu di nascita: | Rothrist, Svizzera |
Genitori: | Armanda Meireles (mamma), Francisco da Costa (papa) |
Amica: | Catarina Machado |
Cuginu: | Vítor Mota |
Famiglia Origine: | Vila das Aves, Portugallu |
Etnia: | Purtughese, Svizzeru purtughese |
Nazionalità / Cittadinanza: | Svizzera, Portugallu |
Zitellu: | À u so |
Idolu: | Vítor Baía |
Religion: | Cristianità |
Signu di u Zodiac: | Vèrgini |
Altezza: | 1.92 metri O 6 piedi 4 pollici |
Educazione di Football: | CB Póvoa Lanhoso, Portu |
Résultats: | 2.5 milioni d'euros (Figure 2022) |
Posizione di ghjocu: | Portiere |
Agente: | Gestifute |
Salario: | 846,404 € (Figure 2022) |
Nota finale:
I genitori di Diogo Costa sò Armanda Meireles (a so mamma) è Francisco da Costa (u so babbu). Chjamatu "The Good Giant", hè natu u 19 di settembre di u 1999 in u picculu paesi di Rothrist, Svizzera.
In u 2006, i genitori di Diogo Costa si sò trasferiti da Rothrist, u so picculu paese svizzeru, à Vila das Aves, a so cità nativa portoghese. Mentre era quì, hà cuminciatu à scaccià u ballò di football, cumprese a furmazione di una grande amicizia cù un membru di a famiglia estesa.
Vítor Mota è Diogo, chì sò cugini è eranu inseparabili durante i so primi anni. In i carrughji di Vila das Aves, anu perfezionatu e so cumpetenze di portiere. In novu, tramindui eranu fan di u FC Porto è anu a Legenda di u club, Vítor Baía, cum'è u so idolu. Vitor, u so cuginu (chì sta Biografia hè tutta), hà avutu DNA simili è passione per i guanti.
Diogo Costa è Vitinha Passò da u picculu Ringe à una squadra di Casa do Benfica prima di guadagnà un trasferimentu meritatu à u so club di zitiddina, FC Porto. A crescita sustinuta è e lezioni di guardianu chì hà amparatu da Iker Casillas hà furmatu a so ghjuventù è a so prima carriera cù u FC Porto. Quandu Casillas hà avutu un prublema di cori, Diogo hà dimustratu chì avia abbastanza capacità per rimpiazzà a Legend.
U ghjovanu Goalie intruduce in l'alineazione di u FC Porto di Sérgio Conceição in 2021. In trè stagioni, hà aiutatu à a so squadra à vince cinque trofei domestici. Da u 2022, parechji esperti di football accunsenu chì Diogo hà guadagnatu a reputazione di u ghjovanu portiere più promettente in u mondu.
À l'epica ch'ellu hà ottinutu assai successu cù a ghjuventù di u FC Porto, u Portieru scontru à Catarina Machado. Hè a moglia di Diogo Costa in a creazione. Mentre scrivu sta memoria, i dui amanti sò solu per diventà genitori di un zitellu, u so figliolu.
Nota di apprezzazione:
Grazie per piglià u tempu per leghje a versione di LifeBogger di a Biografia di Diogo Costa. Avemu cura di l'equità è di a precisione in a nostra ricerca di furnisce Storie di Football Europeu. A Bio di Diogo Costa face parte di a nostra Raccolta portoghese di biografie di football.
Per piacè cuntattateci (per cumenti) se truvate qualcosa chì ùn pare micca bè in questa memoria nantu à u Portiere di u FC Porto. Inoltre, diteci ciò chì pensate di a carriera di u Shot stopper natu in Svizzera, cumprese a storia impressiunanti chì avemu scrittu annantu à ellu.
In più di a Bio di Diogo Costa, avemu altre storie interessanti per u vostru piacè di lettura. Di sicuru, a storia di a vita Nuno mendes e Rafa Silva ti interesserà.