A nostra biografia di Alexia Putellas vi dice fatti nantu à a so storia di a so zitiddina, a prima vita, i genitori - Elisabet Segura Sabaté (Mamma), Jaume Putellas Rota (Patre), Sfondate di famiglia, Fratellu - Sorella (Alba Putellas), Fidanzatu, Parenti - Nonni è cugini, ecc.
Questa memoria di Alexia Putellas dà ancu fatti riguardanti a so famiglia Origine, Religione, Educazione, Etnia, Città natale, etc.
Senza ignurà a vita persunale è u stilu di vita di a donna sportiva, LifeBogger furnisce i dettagli di i so tatuaggi, u zodiacu, u patrimoniu netu è a ripartizione di u salariu cù Barcelona.
In poche parole, presentemu a storia completa di Alexia Putellas.
Questa hè a storia di una zitella determinata chì, malgradu u so sessu feminile, hà seguitu a strada di a so mamma cum'è sportiva in una carriera duminata da u sessu maschile, ancu s'è U football ùn hà micca sessu.
Oghje, hè u megliu ghjucadore di football femminile cuntempuraneu in u mondu, è ancu unu di i più grandi di tutti i tempi.
Preambulu:
A nostra versione di a Biografia di Alexia Putellas principia per svelà avvenimenti notevuli di i so anni di zitiddina. In seguitu, spiegheremu u so patrimoniu etnicu, cumprese i so primi punti di carriera.
Infine, cuntaremu cumu u ghjucatore di u Barcelona FC hè diventatu unu di i migliori ghjucatori di football di u so paese è di u mondu.
LifeBogger anticipa di spuntà l'appetite di l'autobiografia mentre leghje a Biografia di Alexia Putellas.
Per fà quessa, vi prisintà sta galeria di foto chì conta a storia di u cuncurrente sportiu.
Da i so primi anni in u ghjocu di u pede à u mumentu chì hè diventata una forza per cuntà in u football di e donne.
Tuttu u mondu sà chì ella, à fiancu di notabili cum'è Aitana Bonmati, hà inspiratu a squadra di e donne FC Barcelona à a grandezza.
A so tecnica di campu hè stata paragunata à quella di i ghjucatori di football maschili di Barcelona Xavi, Sergio Busquets, è soprattuttu Andrés Iniesta, tutti quelli chì hà dettu chì inspiranu u so ghjocu, è ancu di u Real Madrid Luka Modrić.
L'abilità di a Lady footballer hè tecnicamente superba, creativa è decisiva. In più di a so capacità tecnica, riceve applausi per e so capacità di dirigenza è a forma generale.
Ancu cù i nostri anni di ricerca di i midfielders attaccanti spagnoli, avemu trovu un deficit di cunniscenza.
A verità hè, solu uni pochi di fans anu vistu una versione approfondita di a Biografia di Alexia Putellas, chì hè abbastanza interessante. Avà, senza più preghjudiziu, cuminciamu.
Storia di a zitiddina di Alexia Putellas:
Per principianti Biografia, u so nome cumpletu hè Alexia Putellas Segura. Hè natu in u 4th ghjornu di ferraghju 1994 à i so genitori adorabili - Jaume Putellas Rota (Patre) è Elisabet "Eli" Segura Sabaté (Mamma), in Mollet del Vallès, un cumuni in Barcelona, Spagna.
Alexia Putellas hè natu un vennari fruttu cum'è u primu figliolu di i so genitori, è ancu a surella maiò di Alba, chì hè u so solu fratellu è surella simultaneamente.
L'Atleta di Calcio è u so fratellu sò nati da l'unione felice di i so genitori Amazing è sacrificiale - Jaume Putellas Rota (Patre) è Elisabet "Eli" Segura Sabaté (Mamma). U so spiritu d'amore è di tenerezza hà messu à Alexis in prima linea di a so carriera scelta.
Avà, vi presentemu à i genitori di Alexia Putellas. A so mamma, Elisabet, è u babbu, Jaume, chì u so continuu spinta è u travagliu duru, hà vistu chì tuttu u putenziale di a so figliola era ben spesu.
Crescente:
Cum'è sopra, Alexia Putellas hè a prima figliola è u figliolu di dui figlioli nati da i so parenti amabili. Hè ancu a surella maiò di Alba Putellas.
Hè natu in una famiglia amante di Sport. A so famiglia li piacia à participà à u Basketball. Probabilmente per via di u so sessu femminile, cum'è una zitella, Putellas hà crisciutu à i so genitori, in particulare a so mamma. Ella vede a so mamma cum'è un mudellu femminile.
Cum'è un zitellu chì a so mamma hè una sportiva, era naturali chì a ragazza di campionu s'identificava rapidamente cù a participazione à u sport. Inseme cù a so surella minore, Alba è i so genitori, Alexia hà crisciutu intornu à a valle di u fiumu Besòs in Mollet del Vallès, Spagna.
A parti di u basket, a so famiglia hà amatu u ghjocu di football. Comu tali, l'amore per
u ghjocu di u pede strofinatu nantu à a signora campione.
Putellas hà sustene u FC Barcelona da a so prima zitiddina è viaghja cù a Penya di Mollet del Vallès per vede i partiti di football in Camp Nou cù u so babbu.
Fighjava ancu i partiti di Barcellona cù a so famiglia in un bar lucale, La Bolera. Ella hà dettu chì a so famiglia hè sempre stata fanatichi sustenidori di u club, fora di un cuginu chì sustene u Real Madrid.
Ancu s'ellu hè timido è riservatu, Putellas era amatu da parechji. Ella mostrava i primi segni di maturità mentre cresce. Inoltre, si sentia in casa solu quandu in cumpagnia di i so membri di a famiglia è i so cumpagni più vicini.
Inoltre, Alexia hà dimustratu qualità di dirigenza da a ghjovana età. Senza dubbitu, e so cumpetenze di dirigenza, più a so flare per u sportu, l'anu distinta per guvernà in u ghjocu sportivu oghje.
Alexia Putellas Early Life (Football):
U fattu chì i so membri di a famiglia eranu principarmenti sportivi, hà fattu Alexia per esse attratta per diventà un atleta. Comu tali, hà participatu à diversi avvenimenti sportivi in a so cità nativa è trà i so pari.
Inoltre, malgradu esse natu in una casa di basketball, Putellas hà cuminciatu à ghjucà à u football di u club in u 2001. Dopu avè ghjucatu à basketball, hockey, è tennis, Putellas hà cuminciatu dopu à ghjucà à u football à 7 anni.
Hè vera chì a so maturità, più l'incuragimentu di a so mamma, l'hà spinta in u ghjocu di pede. Tuttavia, Alexia hà avutu a più passione per u football cumparatu cù l'altri avvenimenti sportivi chì hà participatu.
Famiglia di Alexia Putellas:
Per principià, u midfielder natu in Spagna appartene à una famiglia chì amava participà à u sport. Mentre u babbu di Alexia, Jaume Putellas Rota, avia un talentu per u football, a mamma di Alexia, Elisabet Segura Sabaté, hà participatu à u Basketball prufessiunale.
A famiglia hà seguitu i passi di u so babbu in a so passione per u football, cum'è tutti eranu ardenti sustenitori di u FC Barcelona. Tuttavia, i genitori di Putellas eranu persone di redditu di classa media. Allora ùn pudianu andà à u stadiu per fighjà i partiti in diretta.
Invece, a famiglia fighjava a so squadra preferita, u FC Barcelona, ghjucà in un bar lucale, La Bolera, cù un centru di vista. Inoltre, l'amore è a cura trà i so genitori è i so fratelli hà fattu a donna footballer l'epitome di successu.
Comu tali, malgradu i prublemi è u statutu micca troppu riccu, a famiglia hà datu tuttu ciò ch'elli puderanu permette di vede chì a visione è i sogni di a so figliola prosperanu.
Origine di a famiglia di Alexia Putellas:
Prima di tuttu, u so nome cumpletu hè Alexia Putellas Segura. A signora hè nata in a comarca di u Vallès Orientale in Catalogna, Spagna, in l'Europa sud-occidentale. Son lieu de naissance est la vallée du Besòs à Mollet del Vallès.
Inoltre, u so locu di nascita hè un centru di cumunicazione impurtante da Barcelona versu u nordu.
Inoltre, in u so nome, u primu nomu, Putellas, hè da a so cunnessione paterna. In listessu modu, u so secondu nome, Segura, vene da e so radiche di famiglia materna. I genitori di Alexia Putellas sò tramindui spagnoli.
Imperativu, u midfielder femminile, Alexia Putellas, hà a naziunalità spagnola. A seguita hè una stampa chì spiega e radiche di u midfield player eccezziunale.
Alexia Putellas Etnia:
A maiurità di a pupulazione in Spagna appartene à quattru gruppi etnici maiò, è i gruppi etnici include u bascu, u galizianu, u catalanu è u castiglianu.
Tuttavia, u nostru prufilu di lifebogger, Alexia Putellas, appartene à a cumunità etnica catalana. Hè una donna bianca cunnisciuta in a Comunità Valenciana cum'è nativa valenciana di Catalogna.
Inoltre, parlanu u catalanu, una lingua romanza occidentale chì hè a lingua ufficiale d'Andorra, di a Catalogna, di a Comunità Valenciana è di l'Isule Baleare in u livante di a Spagna. Ancu s'ellu parla catalanu, Alexia hà amparatu u spagnolu da zitellu.
Alexia Putellas Education:
Cum'è enfatizatu prima, u ghjovanu sensazionale hà cuminciatu à participà à l'attività sportiva à una età tenera. Tuttavia, cum'è l'altri zitelli, hà avutu à andà à a scola in u so quartiere in Mollet del Vallès.
Allora, mentre era in a scola, Alexia Putellas piaceva u football. Ancu s'ellu era una femina, era o quellu chì hà sceltu e squadre di football o hè stata scelta prima per participà. Ma dopu, altre ragazze si sentia marginate da i so cumpagni per vulè participà.
Inoltre, Putellas hà unitu dopu à un'accademia di football cù l'incuragimentu di a so mamma. Malgradu a squadra principarmenti cumpostu di picciotti, u ghjovanu si vede cum'è uguali à i so omologhi maschili.
U so club prima era a squadra locale CF Mollet UE maschili; ella avia solu trè setti di furmazione quì. Dopu à quessa, hà avutu a lascià perchè ùn si sentia micca cunfortu è ùn li piacia micca l'atmosfera pocu dopu avè unitu à a squadra di e ragazze di Sabadell.
Inoltre, decide di piglià un diploma per una mancanza di eccellenza in u football femminile spagnolu, Putellas hà cuminciatu à studià Amministrazione è Gestione di l'Affari in 2013. Hà assistitu à l'Università Pompeu Fabra, una università publica in Barcelona, Catalogna, Spagna.
L'università hè stata creata da u Guvernu Autònumu di a Catalogna in u 1990 è hè stata chjamata dopu à Pompeu Fabra. Ma dopu, per via di l'alte richieste di a so carriera di football, hà pigliatu una pausa da i so studii per fucalizza nantu à u football.
Accumulazione di Carriera:
Cresciuta in Mollet del Vallés, à 30 minuti in auto da Camp Nou, Alexia Putellas ùn hà mai guardatu oltre Barcellona. U so club preferitu è l'unicu club chì hà mai vulsutu ghjucà à u football restava u FC Barcelona.
Alexia era assai affascinata da u football è hà cuminciatu à ghjucà cum'è un zitellu di sei anni. Era un sustenitore massiu di FCB è idolatra Andres Iniesta, Ronaldinho, e Rivaldo. Sta signora hà ancu pruvatu à emulà e so stelle in u campu.
Hè stata incuraghjita da i so genitori è soprattuttu u so babbu. Cum'è un zitellu, Alexia andava cù i so genitori, zie, zii è missiavi in l'autobus cù a penya Mollet.
Ella sempre vulia à pusà u più vicinu pussibule à i ghjucatori in quelli ghjorni. Cum'è un zitellu, hà sempre insistitu chì ci avvicinemu più vicinu, ancu s'è a vista era peghju. Putellas vulia solu esse parte di l'azzione.
Ancu s'ellu era abbastanza ghjovana per capisce i sfumature di u ghjocu, u football era l'unicu chì importava per ella.
In un rapportu, a so mamma, Eli, dicia chì "ghjocà à u football era l'unica cosa chì hà mai desideratu di ghjucà, sia solu, sia cù u so babbu o cù i picciotti in a so scola. Era u so rifugiu è a so religione ".
Biografia di Alexia Putellas - Storia di football:
U so babbu l'hà pigliatu in un club lucale. A so carriera di ghjucadore, hà dettu, hà cuminciatu cù una bugia: "A so famiglia l'hà purtatu à l'Accademia di Football di Sabadell, induve un amicu di famiglia era digià in a squadra.
Ma tandu l'età minima era ottu, è ella era solu sette, perchè avianu a "ingannà" un pocu per ottene Alexia in l'Accademia di Football. U ghjovanu spagnolu hà ghjucatu cù e ragazze di 11 o 12 anni.
Intantu, quelle picciotte maiò veneranu in casa chì si lamentanu à i genitori di Putellas chì ùn pudia micca chjappà a palla cum'è elli. Tuttavia, a zitella hà ricusatu di esse dissuasciutu. Ella amava in ogni modu.
Avanzate, quandu a ragazza di football avia 16 anni, i scouts di l'accademia di a ghjuventù di Barcellona l'anu vistu in una partita di football locale è l'hà sceltu. Era entusiasmata cum'è mai, ma l'alegria si trasformò prestu in un cori di corruzione quandu ùn hà ricevutu nisuna chjama da elli dopu un annu.
Intantu, Alexia hè stata perplessa. Allora per a prima volta in a so vita, pienghje. Eppuru, più tardi, u rifiutu solu l'incuragì. A donna footballer era decisa à ghjunghje u so scopu di ghjucà à Barcelona, per quessa, era pronta à dà tuttu.
Biografia di Alexia Putellas - Storia di Road to Fame:
Marchendu nantu à a so strada versu a fama, si unì à u vicinu Espanyol. Tuttavia, ùn hà micca fattu assai impattu è si trasfirìu à Levante, induve a so carriera cuminciò à avanzà.
In a so unica stagione cù u club, u ghjovanu ghjovanu hà puntuatu 15 volte in 34 partite, ritorni sani per qualchissia chì hà ghjucatu principarmenti un manca. A zitella determinata hè stata drappata in luttu fora di u campu perchè hà persu u so babbu.
Nant'à una nota più ligera, Barcelona hà tornatu à a fine di a stagione, battendu à e so porte. Fortunatamente, u so sonniu hè statu rializatu, ma in u sensu di questu, avia appena cuminciatu à piglià.
Una trasformazione significativa in u rolu hè accaduta. Da una striscia di sinistra, hè diventata una creatrice di ghjocu profonda. U cambiamentu l'aiutaria à sfruttà megliu a so creatività è li permetterà di detta u ghjocu.
Biografia di Alexia Putellas - Storia di Rise to Fame:
Avia tramindui Busquets è Xavi chì la lodava. Allora, Xavi hà publicatu una foto di un ghjovanu Putellas - un fan di u Barça di a vita - è ellu stessu, chì hà sottumessu: "Eccu quì cù u megliu ghjucadore di u mondu!"
Busquets dici chì ùn spegne mai a televisione ogni volta ch'ella ghjoca è spessu guarda da i tribune quand'ella ghjoca. Cum'è tali, l'ala sinistra hà scherzosamente dichjaratu di fà u duppiu rolu di Xavi è Sergio Busquets, i roli di scudo difensivu di playmaker.
Alexia Putellas passava à traversu u più strettu di i spazii per pruduce passaghji magichi, scaccià i fulmini da una distanza è poi vince tigerishly i balli. U futbolista spagnolu hà da diventà a luce principale di una squadra chjamata a più bella di a generazione.
Un decenniu dopu, hà campatu una vita intera di football, da aiutendu a so squadra à custruisce da zero è suppurtà i disgrazii cum'è perde a finale di a Champions 2019 à Lione. U so destinu pare infine cumpiitu, da un rifiutu di Barcellona à una legenda di Barcellona.
In più, ghjucà a finale di u 2021 contr'à u Chelsea per via di ferite è dolore, vincendu u triple, i tituli di liga, è ogni argentu in u football di club, è dopu esse ricunnisciutu cum'è u megliu ghjucadore di u pianeta duie volte.
Successu Globale:
Alexia hà riesciutu cù e squadre naziunali di a ghjuventù di Spagna nantu à u palcuscenicu internaziunale, vincendu dui l'Euro 2010 è 2011 UEFA Women's U-17 Euros. Hà finitu ancu u sicondu postu in l'UEFA Women's U-19 Euro di 2012.
Ella hà fattu u so lanciu per a squadra naziunale senior di Spagna in 2013. Alexia hà da esse presentatu in trè cuncorsi internaziunali maiò cù a squadra.
A campione femminile hà participatu à u debut in a FIFA Women's World Cup di Spagna di 2015, l'UEFA Women's Euro 2017 è a World Cup 2019.
Da u 2022, Putellas hà a seconda più apparizione di tutti i tempi per u Barcellona daretu à l'antica difensore sinistra Melanie Serrano è hè attualmente u sicondu più altu marcatore di tutti i tempi daretu à l'ex striker Jennifer Hermoso.
Detene ancu u record per a maiò parte di l'apparizioni per a Spagna cù 100 presenze, superendu u record precedente di Marta Torrejón di 90 presenze in 2021.
In novu, u 17 d'ottobre di u 2022, Alexia hà vintu u Ballon d'Or Feminin per u secondu annu consecutivu dopu a so prima vittoria in 2021. Hè ghjunta cum'è a prima donna à vince u premiu duie volte.
A foto chì seguita mostra Alexia in posa cù a Liga, a Liga di Campioni Femminili, a Copa de la Reina, a Jucatrice Femminile UEFA di l'annu è i trofei di Ballon d'Or in marzu 2022 in Barcellona, Spagna.
Alexia Putellas Boyfriend:
Putellas ci lascia in parechje aspetti di a so vita. Tuttavia, u so status di rilazioni hè un tema chì hè stata discreta. Stu ghjucadore catalanu ùn hà mai lasciatu à nimu fora di u so circondu vicinu sapè ciò chì passa cù a so vita.
À u mumentu di a scrittura, Alexia Putellas ùn hè micca data cù nimu. Da i registri, hè attualmente sola è ùn hè maritata à nimu. Allora ùn hà nè maritu nè fidanzatu.
U ghjucatore di u Barcelona FC passa a maiò parte di u so tempu in a so carriera prufessiunale. Ùn ci hè micca infurmazione nantu à s'ellu hè data cù qualcunu o micca. Ella ùn hà micca affari cunnisciuti cù nimu.
Hè cuncentrazione nantu à a so carriera, facendula trà i ghjucatori di football più famosi in u mondu. U so cane pare esse u so cumpagnu più vicinu è u megliu cumpagnu.
Per tutti i so fans è amanti, hè frustrante ma sfida. Ma tandu, seremu nantu à a ricerca per avè l'ultime informazioni nantu à quale ella hè data o puderia vulerà data in u futuru.
Tuttavia, u megliu amicu di Putellas, Marc Guinot, chì avia cunnisciutu "Alex" dapoi ch'ella avia trè anni quand'elli appartenevanu à a listessa classe, s'abitua à a splendore di Putellas nantu à u tettu di a scola, in un terrenu di mattoni rossi.
Quandu Putellas hà sceltu i squadre, hà sceltu Guinot, chì ghjucava in fronte, ma i picciotti spessu discutevanu nantu à quale puderia avè da u so latu.
Vita Personale:
Indubbiamente, a campionessa di a signora hè inclinata à mantene in forma è hà un prugramma di allenamentu coherente per mantene a so stamina. Inoltre, Alexia assicura una nutrizione equilibrata in una vita sana. In listessu modu, hà un cane, un Pomeranian chjamatu Nala.
Inoltre, i so hobby includenu basketball, hockey è tennis. Ma u football resta u so sport preferitu. Ronaldinho, tutti chì ghjucanu per Barcelona, è a ghjucadore femminile Louisa Nécib, chì rapprisenta l'Olympique Lyonnais.
I so altri passatempi includenu a natazione, leghje libri, shopping, è scopre cose novi.
L'Aquarius Zodiac è i capelli Dirty Blonde anu un corpu affascinante è atleticu. Alexia hà un fisicu sanu di 67 kg (147 lbs), chì currisponde à una altezza di 1.73 m (5 ft 8 in).
Cum'è parechje stelle di football, Alexia Putellas Segura mantene a presenza di e social media per mantene in cuntattu cù i so fanati chì cresce. U so Twitter solu, @alexiaputellas, hà più di 385.1K Followers. Inoltre, u so Instagram verificatu @alexiaputellas hà più di 2.4 milioni di seguitori.
Tatuaggi:
Sicondu uni pochi di persone, i tatuaggi ponu aumentà a fiducia è migliurà l'imagine di sè stessu. Curiosamente, u nostru prufilu lifebogger ùn hè micca un'eccezzioni. Alexia hà tatuaggi in tuttu u so spinu è inchiostru nantu à i so braccia, i polsi, i caviglie è a gamba.
U so enormu numeru di tatuaggi, cumprese diverse frasi latine, prominente Labor Omnia Vincit, un Ochju di Horus è una Mano di Fatima.
Moreso, un tile di Barcelona panot cù "Made in" cum'è scrittu sopra; un football; u numeru 112 (cumminendu u so numeru di cammisa spagnola, 12, cù u so numeru di cammisa di celebrità, 11); è una siluette di u so babbu chì l'aghja cum'è un zitellu è li dà un football.
Stile di vita di Alexia Putellas:
L'ala sinistra di u FC Barcelona è a squadra naziunale di Spagna hè trà i futbolisti più eccezziunali in u mondu, è hè cunsideratu unu di i migliori ghjucadori di u mondu.
Hà un cuntrattu lucrativu cù Barcelona è hè pagatu un bellu salariu in Barcellona. À sta scrittura, Alexia hè a prima atleta femminile à mantene Guardian's top 100 corona.
Parlendu di cumu vive, u travagliu duru di u talentu spagnolu hà cugliettu assai soldi è fama. I soldi di a Spagnola ponu cumprà u so gustu è offre ciò chì i piace di u so statutu meritanu.
U ghjucatore di celebrità pò permette di palazzi di lussu, andà in vacanze caru, manghjà i cibi più scelti è cavalcà vitture di lussu. Inoltre, l'atleta sfrenata vive cunfortu in un appartamentu di lussu in Spagna.
Alexia Putellas Car:
U megliu ghjucadore femminile hà iniziatu u 2022 cù CUPRA, una marca chì porta una visibilità aumentata à una nova razza di sportivi.
Alexia Putellas hè un ambasciatore di a marca per un fabricatore di vitture spagnolu, SEAT, sottu a so sottomarca CUPRA orientata à e prestazioni.
Cusì conduce un CUPRA Formentor e-HYBRID, u SUV crossover hybrid plug-in. A vittura hè a
ramu di vittura stradale high-performance di a marca SEAT.
Ogni mudellu Cupra hà trè anni di serviziu gratuitu più una garanzia di cinque anni. A gamma apre à $ 43,990 prima di strada.
A vita di famiglia di Alexia Putellas:
L'atleta femminile abbagliante hà ottenutu assai successu in a so carriera prufessiunale. Puderia esse ghjustu finu à quì cù u sustegnu tutale di a so famiglia, chì l'hà aiutata à diventà a persona eccezziunale chì hè oghje.
Alexia Putellas cuntinueghja à apprezzà l'incuragimentu di i so parenti, cumprese a guida di altri membri di a famiglia chì anu fattu a so zitiddina vale a pena.
Una volta hà dettu emotivamente: "Quandu ghjucu per questu club, mi sentu veramente chì rapprisenta a mo famiglia, a mo storia, a mo casa". Segui per sapè nantu à i membri di a casa di u ghjucatore spagnolu è a vita di famiglia.
Alexia Putellas Father - Jaume Putellas Rota:
Jaume era sempre cun Alexia, è era a persona più critica in u football per ella. Pudete vede a so similitudine cù Alexia da a so dispusizione calma è cuncentrata.
Mentre Alexia hè più cum'è Jaume in u cumpurtamentu, Alba hè cum'è a so mamma, Elisabet.
Jaume Putellas Rota hè u primu di tutti quelli chì si sò dedicati à a so carriera di football da quandu era una zitella.
Ellu a piglia da a scola, a lascia in u centru di furmazione, fighja i so partiti, è fieru di publicà video è ritratti di u so successu in linea.
Da a storia, durante un viaghju di scola in Girona, u babbu di Putellas, Jaume Putellas Rota, è u so missiavu sò venuti à piglià a so à 2 ore.
Era a notte di a finale di a Champions League, chì anu vistu è poi l'anu purtata in un campu di furmazione naziunale. U so ligame era forte è pocu cumuni.
Sfurtunatamente, a salute di u babbu di Putellas hà cuminciatu à deteriorà gradualmente. Hè stata severamente malata cù prublemi di cori per un annu.
Sentendu male è sustene u so babbu, Alexia hà dettu: "Varaghju à studià medicina è esse duttore, è vi aiuteraghju". Era quantu amava u so babbu.
A morte di Jaume Putellas Rota:
Ma dopu, l'impensable hè accadutu, Jaume Putellas Rota hè mortu dopu à esse in l'uspidale per un tempu. U babbu di Putellas hè mortu duie settimane prima di u 2012 UEFA Women Women Under-19 Championship.
In unu di i mumenti più sfidi di a vita di a ghjovana, Putellas hà cuntinuatu à ghjucà à u football, restendu calmu è focu.
Pocu più di un mesi dopu, Alex, cum'è a ghjente hà chjamatu cù affettu, hà ghjucatu cum'è capitanu per Barcelona à u Campionatu Europeu Under-19, purtendu à a finale - un partitu in quale u capitanu di Chelsea Magdalena Eriksson hà ancu ghjucatu.
Oghje, Putellas pò volte à alzà i so dite à u celu è fighjulà quandu si camina nantu à u campu o celebra un scopu in onore di u so babbu tardu.
A famiglia hè un gruppu assai strettu, avvicinatu da a morte di Jaume. Quelli chì a cunnosci megliu dicenu chì ùn li piace micca parlà assai di u so babbu.
dopu à Kylian Mbappe li prisintò u Ballon d'Or, Alexia hà dedicatu u rigalu à u so babbu. Ella hà dichjaratu chì "Facciu tuttu per via di voi. Spergu chì site fieru di a to figliola. Induve site, questu hè per voi, babbu.
Alexia Putellas Mamma – Elisabet “Eli” Segura Sabaté:
Cum'è dichjaratu prima, mentre Alexia hà pigliatu i so somiglianze da u so babbu, Jaume, a so surella minore, Alba, hè più cum'è a so mamma, Elisabet "Eli" Segura Sabaté.
A Mamma di Alexia Putellas, chjamata Eli, hè u prossimu pilastru vicinu à a pusizione di a stella di football femminile.
Inseme cù u so maritu, anu assicuratu chì i so figlioli avianu a megliu cura, educazione è guida di carriera à fiancu à i so mariti. Sra Elisabetta era l'influenza dopu à Alexia dopu à u so babbu.
A so mamma hà permessu di unisce à una squadra di football nantu à l'accordu chì hà cessatu di ghjucà à a scola, ancu s'ellu hà cuntinuatu.
Alexia hà interpretatu a dumanda di a so mamma cum'è un riflessu di a masculinità, precisamente per via di u preghjudiziu versu e ragazze chì ghjucanu à u football in a società, dicendu chì a so famiglia hà sempre accettatu e so ambizioni. Eli hè ancu fieru di a so figliola è felice chì i so sforzi incessanti ùn sò micca in vain.
Fratelli di Alexia Putellas:
Questa sezione di sta Biografia revelarà più fatti nantu à i fratelli è e sorelle di nascita di l'atleta. Dunque, senza più preghjudiziu, cuminciamu.
Prima, da u principiu, vedemu cumu Alexia hà solu un fratellu. Ùn hà micca fratellu, ma Alba, chì hè a so surella minore immediata.
U duo sparte un forte legame. Senza dubbitu ancu sparte a stessa storia, etnia è paternità. Inoltre, Alba piace à vede a so surella maiò, Alexia, ghjucà nantu à u campu.
Inoltre, hè stata di sustegnu tutale da u principiu di a so carriera. Degne di nota, Alba Putellas piace u sportu cum'è u restu di a famiglia, ma tende più à u basket, cum'è a so mamma, Eli.
I parenti di Alexia Putellas:
A signora chì avà detene u record per a maiò parte di l'apparizioni per a Spagna cù 100 tappi duveria avè nanni, zie, zii, cugini, nipoti, nipoti, è possibbilmente parenti.
In Spagna, i zitelli sò cresciuti da adulti altri ch'è i so genitori. I missiavi, i zii è i zie anu ancu un rolu à ghjucà in l'educazione di un individuu.
Ancu s'è avemu citatu i so parenti, in particulare i so missiavi è i cugini, ùn ci hè micca una descrizzione distinta o un nome per qualificà. Tuttavia, eccu una foto di a zitiddina cù un omu cunnisciutu popularmente cum'è u missiavu di Barca in Spagna.
Fatti Untold:
In a sezione finale di a Biografia di Alexia Putellas, svelaremu più verità chì pudete micca sapè nantu à u rifiutu di Barcellona chì più tardi diventò una legenda di Barcellona è duie volte vincitore di u Ballon d'Or. Allora, senza più preghjudiziu, cuminciamu.
Salariu è Patrimoniu Nettu di Alexia Putellas:
Cum'è dichjaratu prima, hà affari di appruvazioni cù Nike. Li paganu più di $ 6,000 à u mese. Hà travagliatu ancu cù marche cum'è Isdin, VISA è Bodysense.
Cumminatu cù u so salariu, questu porta u valore netu di Alexia Putellas, secondu wtfoot, à una stima di $ 1.5 milioni.
Quantu guadagna Alexia Putellas ?:
Playmaker per eccellenza Alexia Putellas era principalmente un'ala durante i primi fasi di a so carriera. Ancu s'ellu ùn hà micca guadagnatu assai soldi in i primi tempi, Putellas guadagna circa $ 300,000 à l'annu.
S'ellu sguassate stu numeru, vene à circa $ 25,000 à u mese. Queste cifre sò apprussimative, ma ci dannu una idea approssimativa di quantu facenu questi ghjucatori in un annu.
Tuttavia, una dichjarazione di a squadra femminile di u FC Barcelona in 2021 hà revelatu chì i ghjucatori ricevenu un salariu mediu annu di circa $ 147,761.00. Inoltre, fonti indicanu chì u valore netu di Alexia Putellas hè trà $ 1 - $ 5 milioni.
Alexia Putellas FIFA:
U sensazionale ghjucadore spagnolu hà dimustratu un ghjocu eccezziunale è stabilità in i so metudi di football. Sicondu a so classificazione FIFA, e so cumpetenze, l'attaccu è u putere a facenu eccelse cum'è u megliu trà i so omologhi femminili. Alexia Putellas hè u megliu ghjucadore femminile in FIFA 23.
Ma ùn importa micca quantu un ghjucatore hè bonu, ci hè sempre spaziu per migliurà. Allora, ancu s'ellu ùn hè micca male in a so difesa, ci hè un travagliu da fà per vede a so migliurà in a so cuscenza difensiva, affruntà è aggressione. Alexia è cumpagnie di Barcelona Keira Walsh gode di una valutazione di passaghju di sopra à 90.
Alexia Putellas Religion:
Da i nostri record, cresciuti a Mollet del Vallés, a soli 30 minuti di macchina da Camp Nou. Alexia Putellas ùn hà mai guardatu oltre u Cristianesimu.
U midfielder di Barcelona è u capitanu di a squadra naziunale di Spagna crede è praticanu u Cristianesimu cum'è i so genitori è i so missiavi. Inoltre, a maiò parte di a pupulazione di i Catalani in Spagna si identificanu cum'è cristiani.
Cum'è cristiana, capisce chì Diu hà un figliolu nascitu chì hè mortu è risuscitatu per vive per sempre per chì l'omu sia salvatu da a dannazione eterna.
Alexia Putellas A vuluntà di parlà:
Putellas puderia esse riservatu in quantu à a so vita persunale, ma a stella di Catalogna ùn hà micca paura di parlà di a so mente nantu à i prublemi pulitichi.
A stella di u football mundiale hà parlatu contr'à e sentenze di prigiò in 2019 per l'indipendenza catalana, prumettendu i dirigenti dopu u referendum di l'indipendenza catalana di u 2017, dicendu chì e sentenze ùn eranu "micca a suluzione".
A ferita di Alexia Putellas:
Chì un tempu devastanti per Putellas, chì hà ruptured u so ACL à a vigilia di l'Euro 2022. Malgradu a cirurgia riescita à u ghjinochju manca, ella mancava 10 à 12 mesi. Ci hè ogni pussibilità chì ella ùn vince micca u Ballon d'Or 2023 cù questa ferita.
Ancu s'ellu hè stata esclusa di participà à l'Euro 22, Alexia Putellas hà vistu una parte di i partiti cù crutches. Tuttavia, u mondu di u football si ricurdaria di i so sforzi di a liga è di a Champions League per un bellu pezzu.
U documentu dopu mostra i pinsamenti è i sentimenti di Alexia dopu chì u Barça hà persu a finale à Lione è a so ferita cù a squadra naziunale di Spagna. A celebrità sportiva hà dettu cumu ùn pò aspittà di ghjucà di novu.
Una ispirazione per i zitelli più ghjovani:
Ogni classe da a scola materna à a scola secundaria hà un poster Nike firmatu, Putellas davanti è centru cù a legenda:
"Ùn cambiate micca u vostru sognu, cambiate u mondu", appiccicatu à u muru mentre una placca in u so nome era ancu eretta fora di u gymnasium.
Più ragazze ghjucanu à u football in u stessu campu di ghjocu induve Putellas hà postu u pede prima. Quand'elli puntuanu, si vultonu versu i so prufessori è gridanu : « Sò l'avvene, Alexia ! "Se vede Alexia, pensate chì tuttu hè pussibule. Se ella pò fà, pudemu fà ".
Alexia Putellas hè u megliu footballer femminile ?:
Hà fattu a storia dopu à diventà u primu ghjucadore femminile spagnolu à vince u Ballon d'Or in 2021. Inoltre, hà guidatu in a lista di i vincitori di u Ballon d'Or 2022 à fiancu à u so omu omu, Karim Benzema.
I so altri premii includenu i seguenti trà parechji. U 2022 BBC Women's Footballer of the Year. In più, u Best Player Women's FIFA 2021, 2020 è 2021 UEFA Women's Player of the Year.
Moreso, u 2021 UEFA Women's Champions League Player of the Season, u UEFA Women's Champions League Midfielder di a stagione 2020, u 2021 IFFHS Women's Player of the Year, è u 2021 IFFHS Women's Playmaker of the Year.
Biografia Riassuntu:
Alexia Putellas Bio Data
DOMANDE WIKI | RISPOSTE DI BIOGRAFIA |
Nome interu: | Alexia Putellas Segura |
Nome famosu: | Alexia Putellas |
Data di nascita: | U 4 di ferraghju di u 1994 |
Age: | (29 anni è 9 mesi) |
Locu di nascita: | Mollet del Vallès, Spagna |
Mamma Biologica: | Elisabet "Eli" Segura Sabaté |
Babbu Biulogicu: | Jaume Putellas Rota |
Surella: | Alba Putellas |
Maritu / Conjoint: | Unicu |
Ragazzo: | Single |
Amicu: | Marc Guinot |
Parenti notevuli : | Unknown (Cugini è nanni) |
Assicuranza: | Footballer prufessiunale |
Squadre maiò: | Sabadell, Barcelona, Espanyol, Levante, Catalogna è a Naziunale di Spagna. |
Posizione(s): | Attaccu Midfielder |
Numeru di Jersey: | 11 (Barcellona) |
Pede preferitu: | pede sinistra |
Education: | Accademia di football CE Sabadell Accademia di ghjuventù FC Barcelona Accademia di ghjuventù RCD Espanyol |
School: | Università Pompeu Fabra (Amministrazione e gestione d'impresa) |
Signu di u Sun (Zodiac): | Aquarius |
Altezza: | 1.73 m (5 ft 8 in) |
Peso: | 67 kg (147 lbs) |
Résultats: | $ 1.5 Million |
Religion: | Cristianità |
Nazionalità: | spagnolu |
Nota finale:
Alexia Putellas hà passatu a maiò parte di a so educazione in Mollet del Valles, Catalogna, Spagna. Malgradu a so fama, ùn li piace micca di mintuvà i nomi di u so babbu, mamma o surella.
Tuttavia, ella dice chì l'influenza di u so babbu in a so carriera hè stata enormosa, facendu chì si senti sconnessa da l'altri. Alexia avia finitu a maiò parte di a so educazione in Mollet del Valles.
Tuttavia, face sempre attività extracurriculari prima di a so furmazione accademica. Hè bona in i so accademichi. Tuttavia, u so scopu hè sempre statu di fà un nome in u football.
U so babbu era un vastu fan di Barcelona, è era straordinariu per a so famiglia di ghjucà per u club. In u 2001, Alexia Putellas hà iniziatu a so carriera di ghjuventù in Sabadell. Hà ghjucatu à l'Academia Sabadell per quattru anni prima di trasfirià in Barcellona.
Tuttavia, Alexia avia bisognu di vede u Barca chì porta a so carriera à u prossimu livellu.
Questu l'hà furzata à unisce à i rivali di a cità di Barca, Espanyol, è sta mossa hè stata fatta in 2006. L'accademia di football Espanyol hà ghjucatu un rolu significativu per fà a so carriera stabile.
Hà trovu e so radiche in Espanyol in 2006 è hà sappiutu amparà assai finu à 2010. Per quessa, rispettu i dui clubs in a cità di Barcellona.
Alexia Putellas hà fattu u so debut in u club per l'Espanyol in 2010. Hà ghjucatu per a so squadra di ghjuventù preferita una stagione prima di unisce à Levante in a stagione 2011/12.
U midfielder attaccante si trasfirìu dopu à u Barça in 2012. Da tandu, hà sviluppatu u so ghjocu è aiutau à aiutà à Barcelona à diventà campioni d'Europa in u football femminile per a prima volta in 2021.
Alexia hè ghjunta à Barcellona quandu ùn anu micca pigliatu a parte femminile in seriu. Ma avà e cose sò assai diffirenti. U club hà tuttu ciò chì hè necessariu per cuntinuà à duminà l'Europa.
Realizzazioni notevoli:
Quandu scrive a storia di Alexia Putellas Segura, hè valutata à fiancu di notabili cum'è Kylian Mbappé, Karim Benzema, Alexandra Popp, etc., per i so spettaculi eccezziunali.
Alexia hà guadagnatu tuttu ciò chì un ghjucatore vulia à u livellu di u club, facendu u so viaghju ancu più speciale. Per i fan di Barcelona, u so impattu hè enormu. Hà fattu u so babbu è a famiglia assai fieru.
Putellas hà vintu u Ballon d'Or Femminile u 30 di nuvembre di u 2021. Hà vintu u premiu à fiancu Lionel Messi, chì hà vintu u Premiu Ballon d'Or per a 7ª volta. Oghje, u Ballon d'Or hè chjamatu dopu à Alexia Putellas è Benzema. È hè un mudellu per i futbolisti spagnoli cum'è a starlet FC Barca Salma Paralluelo.
Nota di apprezzazione:
Grazie per piglià u tempu per leghje a versione di LifeBogger di a Biografia di Alexia Putellas.
Avemu cura di l'accuratezza è l'equità in a rutina constante di furnisce storie di football europeu. Alexia Putellas Bio face parte di a cullizzioni di LifeBogger di storie di football spagnolu.
Per piacè cuntattateci via cumenti se notate qualcosa chì ùn pare micca bè in questa memoria di u vincitore duie volte di u Ballon d'Or Féminin è u midfielder di u FC Barcelona.
Inoltre, per piacè diteci ciò chì pensate di a carriera di a donna abbagliante è di u capitanu di a squadra naziunale di Spagna, è l'articulu impressiunanti chì avemu fattu nantu à ella.
A parte di Alexia Putellas Bio, avemu altre Storie di l'infanzia di football femminile per u vostru piacè di lettura. A Storia di a Vita di Nigerian Asisat Oshoala, australianu Sam kerr è l'Inghilterra Beth Mead vi eccitarà.