A nostra Biografia di Aitana Bonmati vi dice Fatti nantu à a so zitiddina Storia, Prima Vita, Genitori - Vicent Conca (babbu), Rosa Bonmatí Guidonet (Mamma), Sfondate Famiglia, Fratelli - Fratelli o Sorelle, Relazioni - Fidanzato o fidanzata, Parenti - Nonni, Zii , Zie, Cugini, ecc.
Questa memoria nantu à Aitana Bonmati detalla ancu a so Origine Famiglia, Religione, Etnia, Educazione (Università Ramon Lull), Zodiac è cità nativa. Senza ignurà a vita persunale è u stilu di vita di a donna sportiva, LifeBogger presenta i dettagli di u so patrimoniu nettu è a ripartizione di u salariu cù Barcelona.
In un nutshell, furnimu a storia cumpleta di Aitana Bonmati. Questa hè a storia di un ghjucadore intensu, cumpetitivu è versatile chì a so corta statura hè un vantaghju per via di u so centru di gravità bassu, chì face difficiuli per l'avversari di alluntanassi da u ballò.
In novu, hè una di e persone più impurtanti chì porta u nome di a famiglia di a so mamma per u so cognome, micca seguitu a norma in Spagna, chì permette à i zitelli di portà u nome di a famiglia di u babbu prima di u nome di a famiglia di a mamma s'ellu ci vole.
Preambulu:
A nostra versione di a Biografia di Aitana Bonmati principia per svelà l'avvenimenti impressiunanti di i so anni di zitiddina. Dopu questu, spiegheremu i so antenati etnici, cumprese i so primi punti di carriera. Dopu, cuntaremu cumu u ghjucatore di Barcelona hà cullatu à u pinnacle di a so carriera di football.
LifeBogger anticipa chì u vostru appetite per a nostra Biografia mentre leghje a storia di Aitana Bonmati. Per fà quessa, vi furnitemu una galleria di foto chì spiega a storia di u cuncurrente di u sport. Da i so primi anni di carriera à u mumentu, hè ghjunta cum'è una forza da cuntà in u mondu in u football di e donne.
Onestamente, ognunu sapi chì u midfielder Aitana Bonmati hà guadagnatu fama per a so carriera di club in a Primera División Femminile Spagnola 2016 cù l'iniziu di u FC Barcelona. Ella ghjoca ancu per a squadra naziunale spagnola, chì hè micca uguali à Barcelona cum'è certi pirsuni pensanu.
Cù tutti i nostri anni di ricerca di i footballisti spagnoli. Hè necessariu di portà i dettagli è i fatti nantu à l'incantevule stella di football femminile à a vostra cunniscenza. Solu uni pochi di ammiratori di football anu una versione approfondita di a Biografia di Aitana Bonmati, chì hè abbastanza eccitante. Avà, senza più preghjudiziu, cuminciamu.
Storia di a zitiddina di Aitana Bonmati:
Per principianti Biografia, u so nome cumpletu hè Aitana Bonmati Conca. Hè natu in u ghjornu 18th di ghjennaghju 1998. In una bella dumenica à i so genitori amante - Vicent Conca (babbu) è Rosa Bonmatí Guidonet (Mamma). A so nascita hè accaduta in Sant Pere de Ribes, Pruvincia di Barcellona in Spagna.
Senza fratellu o surella, Aitana Bonmati hè u solu figliolu è figliola di i so genitori maravigghiusi. Allora, u ghjucatore dashing hè un pruduttu di l'unione pacifica trà i so genitori cari è amante - Rosa Bonmatí Guidonet (Mamma) è Vicent Conca (babbu).
Avà, purtemu à i vostri cunnisciuti i genitori abbaglianti di i ghjucatori. A so mamma, Rosa Bonmatí Guidonet, è u so babbu, Vicent Conca, chì u so sustegnu continuu è sempre vuluntà, hà vistu chì u pienu potenziale di a so figliola unica è u zitellu facia a luce di u ghjornu.
Crescente:
Hè crisciutu cù u so babbu è a mamma in a so cità nativa, Sant Pere de Ribes. U zitellu hè ghjuntu cum'è un zitellu indipindenti cusì chì sapia ciò ch'ella vulia è andò per ellu malgradu l'opzioni chì i so genitori li mettenu dispunibuli.
Per i primi dui anni di a so esistenza, a cunniscianu cum'è Aitana Bonmatí Guidonet. I so dui cognomi eranu tramindui da a so mamma.
In ogni casu, in u 2000, a lege in Spagna hà cambiatu chì permette à u so cognome maternu, Bonmatí, per esse u so primu cognome è u so cognome paternu, Conca, per esse u so secondu cognome.
Ella passava u so tempu sola sopra è falà a casa, sviluppendu una attitudine è un stile di vita indipendenti. Siccomu ùn avia nè fratellu nè surella, abbandunava a casa in u so tempu d'ochju per passà u tempu cù i so zii è i cugini.
Aitana Bonmatí, in più, và in u quartieru per ghjucà cù altri zitelli, in particulare i picciotti in u paese in i suburbi di Barcelona.
Aitana Bonmati Early Life (Football):
Cum'è un zitellu, u so babbu è a mamma l'anu esposta à amparà à ghjucà strumenti musicali, in particulare u pianoforte è a chitarra. Anu ancu fattu una lezione di inglese separata per ella. Tuttavia, Aitana Bonmatí hà preferitu à participà à u sport.
Hà avutu a cummattiri i so genitori, à volte littiralmenti, per fà ciò chì vulia. È per un solu figliolu, u so babbu è a mamma li cuncede a maiò parte di i so desideri.
Ella ghjoca à basketball durante a so zitiddina, ma eventualmente hà cambiatu à u football. À l'età di sette anni, hà ghjucatu à u football cù i picciotti in-i-yard in squadre miste. Spessu si ricorda chì era stata colpita da i picciotti per a so corta statura.
Bonmati hà cuminciatu à ghjucà cù i picciotti chì l'insultavanu. Tuttavia, ùn l'hà mai pigliatu in modu persunale. Tuttavia, ùn hà micca lasciatu à nimu marchjà nantu à ella. Ogni volta ch'elli l'insultavanu, li tornava ancu più forte.
S'elli l'hanu colpitu, li chjappà. A causa di sta attitudine spensierata versu l'opinioni di l'altri di ella, a donna di sport hà crisciutu cumpetitiva è ambiziosa.
Famiglia di Aitana Bonmati:
U midfielder spagnolu è di Barcelona appartenevanu à una famiglia benestante, è i so genitori eranu ben educati è letti.
U so babbu è a so mamma sò prufessori di Filulugia Catalana, a ramu di a cunniscenza chì tratta di a struttura, di e rilazioni è di u sviluppu storicu di una lingua o di e lingue.
I genitori di Bonmati sò spagnoli. Eranu pionieri in l'eliminazione di a prevalenza di u cognome maschile, è i dui accunsenu è aiutanu à cambià a norma battendu per l'ugualità.
Anu difesu chì a so figliola puderia piglià u cognome maternu (Bonmatí) è dopu u cognome paternu (Conca). Intantu, a lege di quellu tempu hà ancu pruibitu u cambiamentu d'ordine, è ùn anu micca rinunciatu.
L'unicu modu chì anu trovu era di registrà Aitana cù i dui cognomi materni: Bonmatí Guidonet. Ancu s'ellu puderia significà chì u babbu ùn era micca ricunnisciutu com'è tali da a burocrazia, hà verificatu quandu hà dumandatu u permessu di travagliu da a paternità.
Famiglia Aitana Bonmati Origine:
Parlendu di u so patrimoniu di a famiglia, a famiglia intensa di u midfielder hè originaria di Catalogna, Spagna. I so genitori (Vicent Conca è Rosa Bonmatí Guidonet) sò spagnoli.
A storia di a Catalogna hè unu di parechji artisti è ribelli. I gusti di Johan Cruyff, un veru artista nantu à u campu, senza dubbitu cambiatu u football per sempre. Simbulizeghja ancu a longa brama di l'indipendenza di a Catalogna à l'epica di Franco.
In u casu di squadre di football Female, Unu chì vividly cuntinueghja u dettu legatu nantu à a terra catalana hè Aitana Bonmatí. Natu in Sant Pere de Ribes, una periferia di circa 32,000 abitanti in a pruvincia di Barcellona.
U so nome cumpletu hè Aitana Bonmatí Conca. In questu nome spagnolu, u primu cognome hè u so nome di famiglia materna, mentri u sicondu nome di famiglia, Conca, hè u so nome di famiglia paternu. U so mudellu di nome era contru à i costumi di nomi spagnoli.
In ogni casu, i so genitori anu u scopu di aggira l'usanza di nomi spagnoli, ma prima, anu registratu a so figliola cum'è Aitana Bonmatí Guidonet cù i dui cognomi di a so mamma.
In ogni casu, u turnu di u millenniu hà vistu esse una di e prime persone in tutta a Spagna à portà prima u cognome di a so mamma, seguita da quellu di u so babbu da quandu era ufficialmente cunnisciuta cum'è Aitana Bonmatí Conca.
Imperatively, a femina-midfield player hà a naziunalità spagnola. A seguita hè una stampa chì spiega e radiche di u eccezziunale futbolista di Barcelona.
Aitana Bonmati Etnia:
U nostru prufilu Lifebogger hè un Capricornu di etnia bianca spagnola. Cum'è dichjaratu, ella vene da Sant Pere de Ribes, un picculu paese à a periferia di a cità. A so cità nativa hè i resti di un castellu di u XIIu seculu, una volta guvernatu da u trovatore Guillem de Ribes.
U ghjucatore abbagliante hè fieru di esse assuciatu cù u populu spagnolu è a cultura. Inoltre, parla inglese è spagnolu. Hà amparatu l'inglese cum'è un zitellu è insegna u listessu in linea. Vede u video sottu.
Aitana Bonmati Education:
L'industria sportiva hà un impattu severu in l'ecunumia glubale cù l'investimentu in l'infrastruttura publica, l'assemblea di risorse è a creazione di novi professioni è impieghi.
Oghje, hè trà i settori prufessiunali cù u momentu più ecunomicu, generendu opportunità per parechje persone chì aspiranu à un futuru in u sport.
Un cursu essenziale per l'atleti hè a Gestione Sportiva, un campu di l'educazione chì tratta l'aspettu cummerciale di u sport. Dopu una educazione primaria è università successu in a so cità nativa, Aitana Bonmati hà seguitu i camini di i so genitori cum'è Educatore.
Si iscrive à studià Scienze di l'Attività Fisica è di u Sportu à l'Università Ramon Llull per preparà a fine di a so carriera di football.
L'università privata in Barcelona, in Catalogna, in Spagna, hè stata stabilita in 1990. Tuttavia, puderia cumminà a so scola cù u football, cusì l'hà messa in attesa.
Inoltre, orientata à u scopu è ansiosa di sfruttà a so carriera sportiva, Aitana hà cercatu una furmazione più specifica cuncentrata in a gestione di u sportu dapoi chì hà messu in attesa u so diploma di scienze di u sport è di l'esercitu.
Abbastanza bè, hà trovu unu, è cusì cummina a so carriera sportiva cù a so furmazione accademica in linea cum'è studiente di u Master in Sport Management.
Accumulazione di Carriera:
I primi club cù quale hà ghjucatu à u football eranu CD Ribes è CF Cubelles, tramindui squadre maschili / misti, chì crede chì l'anu aiutata à migliurà a so forza è a so intensità.
U so talentu ùn passava micca inosservatu, è à 13 anni, Aitana s'unì à l'accademia di fama mondiale di Barcellona.
S'hè unitu à Barcellona per participà à e so squadre di ghjuventù, induve ella pigliava dui ore di trasportu publicu cù u so babbu per andà in pratica - spessu vultendu tardu è ùn avè pocu tempu per altre attività. Un ghjocu chì hà pagatu.
Biografia di Aitana Bonmati - Storia di football:
Un diminutivu midfielder offensiu cù un cuntrollu strettu sublime è un ochju per u gol, Aitana hà rapidamente scalatu i ranchi di u FC Barcelona (Blaugrana).
Trà u 2013 è u 2016, hà vintu parechje divisioni Juvenile è Copas Catalunya, lascendu a so marca in i lati di a Ghjuventù di Spagna.
In u 2014, u ghjovanu di 15 anni hà participatu à l'Euro U-17 è à a Copa Mondiale U-17. Un annu dopu, in u 2015 Women's U17 Championship in Islanda, Aitana hà fattu u so primu cuntattu cù l'argenteria Internaziunale.
In tutta a stagione 2015-16, Bonmatí hà ghjucatu un rolu impurtante in a vittoria di u Campionatu di Segunda Division, Gruppu III, per a prima volta in a storia di u club, scunendu 14 gol per Barcelona.
À a fine di a stagione, u manager Xavi Llorens hà prumuvutu à a prima squadra di Barcellona. Cuntribuiscendu un scopu è mantenendu i so nervi stretti in un shootout di penalità, e prestazioni stellari di Aitana ùn l'anu micca solu fattu unu di i migliori ghjucadori di u torneu.
Invece, anu purtatu à un trofeu cum'è Spagna emerse vittoriosa, per cortesia di una vittoria finale 5-2 nantu à a Svizzera.
Aitana Bonmati Bio - Storia di Road to Fame:
U so prugressu stabile era un agrodolce, accumpagnatu da parechje disgrazie. Malgradu avè mostratu parechje prestazioni superbe, Aitana hè stata denegata un gol chjaru in i Quarti di Finale prima di esse espulsa in semifinale contr'à l'ospiti Francia.
Spagna hà persu a finale contr'à u Giappone per trè gol à unu - un finale tragicu di u so torneu. Ma, cum'è sempre, Aitana hà mantinutu u so focus è a so integrità, è e cose cuminciavanu à unisce in a campagna 2018-19.
Duranti quella stagione, chì hà vistu ancu à Luis Cortés prumuvutu à u dugout in ghjennaghju, Aitana hà registratu 27 apparizioni rispettabili in a Primera, cuntribuiscenu ancu à 19 gol (12 Goals, 7 Assist).
Una forma chì li hà guadagnatu un postu in a Copa Mondiale Femminile FIFA in Francia, 2019 è in a squadra spagnola di a Copa Mondiale 2019 dopu avè guadagnatu u so primu capu in nuvembre 2017.
La campagne 2019-20 serait impressionnante car Aitana devint un joueur critique au milieu du terrain du Barça aux côtés de Patri Guijarro et Alexia Putellas. Hà accumulatu 1,159 minuti in Primera prima chì a stagione hè stata sospesa, puntuendu è assistendu cinque ognunu.
Una cuntribuzione notevuli à a prima vittoria di u titulu domesticu di u Barça dapoi u 2015. Ma dinò, a furtuna ùn saria micca da ella è da a squadra dopu avè rimarchevule vicinu à un altru successu.
In a semifinale di l'UWCL contr'à Wolfsburg, u Barça hà battutu 1-0 malgradu parechje occasioni di alta qualità.
Biografia di Aitana Bonmati - Rise to Fame Story:
Passendu in Gloria, u Barça hà digià mostratu un football meravigliosamente puru, ma hà ghjuntu à novi livelli in quantu à u so ghjocu pusitivu, a fluidità è a creatività in u pussessu, l'intensità di questu è i puteri di gol. À quale Bonmati emerge strumentale.
U so rolu hè strettamente legatu à quellu di Alexia, chì richiede un largu set di cumpetenze. In u circondu di a scatula, Aitana hè un finisher prolificu. U ghjucatore cumpetitivu hè statu u ghjucatore più preziosu in a Copa de la Reina di 2019-20.
Inoltre, hè stata nominata in a squadra spagnola per a SheBelieves Cup 2020, chì hè accaduta in marzu 2020. In 2020-21, hà registratu a so più bona stagione di puntuazione in tutte e competizioni (13 gol è 11 assists).
Più tardi quellu annu, Bonmatí hà ghjucatu in ognuna di e partite di qualificazione di l'UEFA Femminile di Spagna per l'Euro 2022, finendu a fase di qualificazione cù sei gol. Era parte di a prima squadra in a storia di u club à vince a UEFA Women's Champions League.
L'atleta Amazing hè ancu falatu in a storia di u football vincendu u primu treble in a storia di u club è stabilisce u FC Barcelona cum'è a prima squadra in u mondu cù trebles in squadre maschili è femminili.
cù Pedro González, Aitana Bonmatí ricevutu u Barça Players Award da l'Associazione FC Barcelona Players, datu da u presidente di l'Associazione, Juan Manuel Asensiin, in ricunniscenza di u so fair play durante a stagione 2021/2022.
Curiosamente, Barcelona Femeni hà cunfirmatu chì Aitana Bonmati avia firmatu una estensione di u cuntrattu à u Camp Nou chì dura finu à u 2025.
Aitana Bonmati hè sola ?:
Micca tuttu ciò chì sapemu di e relazioni passate è i partenarii di Aitana Bonmatí. Ancu s'ellu hè di solitu simplice per sapè cù quale Aitana hè data, seguità tutti i so scontri è e so rotture hè più difficiule. Ancu in u 2023, e celebrità ci maraviglianu cù cumu mantene a so vita privata.
Sicondu i nostri registri, u calciatore spagnolu hè più prubabilmente single. Ella ferma relativamente tranquilla quandu sparte a so vita persunale è face un puntu di stà fora di u
ochju publicu.
Ancu s'ellu pò esse data cù nimu publicamente, Aitana pò vede qualcunu in privatu, è i detaglii anu da esse publicati. Dunque, probabilmente, saria megliu per evità di saltà à cunclusioni.
Vita Personale:
Aitana hè natu in a Generazione Millennials, u so animale zodiacu hè un Tigre, è u so animale spiritu hè un oca. Sò appassiunati di ghjustizia è ùn rinunceranu mai à una discussione. U so difettu principalu hè a so imprudenza, chì li porta à fallu. Sempre riescenu.
Inoltre, e persone nati u 18 di ghjennaghju anu un signu zodiacu di Capricornu. U caprettu di mare, un liggendariu, rapprisenta u Capricornu, l'ultimu segnu di a terra, un mostru chì hà u corpu di capra è ancu a cuda di un pesciu.
I Capricorni sò capaci di traversà i duminii materiali è emotivi. Hè assai cunfidendu quandu parla. Ella difende fermamente e so cunvinzioni. Ma poi sparte chì hà avutu una fobia di viaghji aerei da a zitiddina.
U so idolu era Xavi Hernandez, l'influenza visibili. Quantu u football hè statu u so hobby principale è interessu, Aitana Bonmatí piace à fà parechje cose. U tippu piace ancu di natà. Tuttavia, cum'è un zitellu, hà participatu à altri sporti, in particulare u basketball.
U nostru prufilu Lifebogger, Aitana Bonmatí, assicura una nutrizione equilibrata in una vita sana. Hà un corpu atleticu è si trova à 5 ft 4 in (1.62 m), pisendu circa 55 kg. A donna affascinante hà un culore d'occhi marroni scuru è capelli.
Indubbiamente, l'atleta impeccabile hè inclinatu à mantene in forma è hà un prugramma di allenamentu coherente per mantene a so stamina. Inoltre, Cum'è a maiò parte di e stelle di football di celebrità, hà una presenza eccellente in i media suciali per mantene in cuntattu cù i so fan in crescita.
U so Twitter solu, @AitanaBonmati, hà più di 122.9K Followers. Inoltre, Aitana Bonmatí hà verificatu Instagram @aitana.bonmati hà guadagnatu più di 362K seguitori.
Aitana Bonmatí Lifestyle:
U midfielder di a squadra naziunale femminile di Barcellona è spagnola hà successu cù e categurie spagnole U-17, U-19 è U-20.
Hè stata un ghjucadore di a squadra senior per a naziunale femminile spagnola da u 2017 è hà participatu à a squadra spagnola in a FIFA Women's World Cup 2019.
A signora hà accumulatu una fortuna attraversu a so carriera di football prufessiunale è offerte promozionali. Cù i so rializazioni è i so ritmi di ritmu, a donna di sport cuglie, in abbundanza, i frutti di u so travagliu.
Cunsiderendu u so impattu nantu à u so club, hè solu questione di tempu per vede un incrementu sustinibiliu di i so ingressu. U ghjucatore di celebrità pò permette di palazzi di lussu, andà in vacanze caru, manghjà i cibi più scelti è cavalcà automobili di lussu.
Residenza di Aitana Bonmatí:
A sportiva cumpetitiva vive sempre cù i so genitori. Tuttavia, ella spera di diventà prestu indipendente. A so rutina di ogni ghjornu gira intornu à Barcellona.
Allora, si entrena in a matina cù Barcelona. Inoltre, ella assiste à e chjama di a squadra spagnola quandu deve. L'affascinante midfielder ama è ùn si scurda mai d'induve vene. Per quessa, si mantene in cuntattu cù a so cità nativa, Barcelona.
A vita di famiglia di Aitana Bonmatí:
L'affascinante ghjucadore di football femminile hà ottenutu assai successu in a so carriera prufessiunale. Bonmati ùn pudia micca ghjunghje finu à quì cun a piena assicurazione di i membri di a so famiglia, chì l'hà fattu diventà a stella mundiale chì hè oghje.
Aitana Bonmatí cuntinueghja à apprezzà i so parenti incuragimentu cuntinuu, più a guida di i so altri membri di a famiglia, chì anu fattu a so zitiddina vale a pena. Segui per sapè nantu à i membri di a casa di u ghjucatore spagnolu è a vita di famiglia.
Aitana Bonmatí Father - Vicent Conca:
U so babbu biologicu, Vicent Conca, influenza assai u ghjucadore spagnolu. Hà un impattu drammaticu è incuraghjitu a carriera di football di Bonmati finu à a data. U nativu di Barcelona descrive i so genitori cum'è l'influenza più significativa in a so carriera di football.
U so babbu, Vicent Conca, hè un omu di carriera in u settore di l'Educazione, è insegna a lingua è a literatura catalana. Sorprendentemente, ùn era micca un fan di football, è quantunque hà fattu tuttu in u so putere per vede chì cumpiendu a passione di u so solu figliolu.
Quandu a so mamma hà malatu, Vicent Conca hà accumpagnatu a so unica figliola, Bonmati, via trasportu publicu per a furmazione di football à a Plaça de Catalunya in u core di Barcellona è dopu, da quì, un trenu à Sant Joan Despí.
Ancu s'ellu hè sfida, questu hè unu di i sacrifici di u so babbu per u talentu di football. Calchì volta, inseme cù u so babbu, u clock tick 12:30 midnight prima di vultà in casa, è quelli mumenti li lascianu troppu stanchi per piglià a doccia di notte.
Aitana Bonmatí Mamma - Rosa Bonmatí Guidonet:
Da tutti l'indicazioni, a so mamma hè a so più grande motivazione. Ella creditu à a so mamma, Rosa Bonmatí Guidonet, per avè datu a cura è a forza mentale necessaria per diventà u successu chì hè.
U so babbu è a mamma eranu pionieri in l'eliminazione di a prevalenza di u cognome maschile, è tutti dui accunsenu è aiutanu à cambià a norma battendu per l'ugualità.
Per Bonmati, i pinsamenti di i so parenti versu l'ugualità di genere rinfurzanu u so livellu di cunfidenza, soprattuttu mentre ghjucanu cù i picciotti à a scola.
Sfurtunatamente, a mamma di Bonmati hà pigliatu malatu. Rosa soffriva di fibromialia è di fatigue crònica. Dunque, ùn pudia più esercitassi nè fà a so professione d'insignante.
Tuttavia, cuntinueghja à esse un fasciu di sustegnu à a so figliola. À u turnu, Aitana usa u diagnosticu cum'è motivazione per esse u megliu futbolista è persona chì pò esse.
Fratelli Aitana Bonmatí - Fratellu o surella:
Questa sezione di u nostru Lifebogger Sports Bio revela più fatti nantu à i fratelli è e sorelle di nascita di l'atleta. Dunque, senza più preghjudiziu, cuminciamu.
In verità, a so famiglia hè stata u so sustegnu più robustu. Aitana Bonmatí ùn hà nè fratellu nè surella è hè u solu figliolu di u so babbu è a mamma. Comu tali, hà amparatu à campà una vita indipendente.
I parenti di Aitana Bonmatí:
A signora hè trà i più boni futbolisti femminili in u mondu. Aitana Bonmatí hà nanni, zie, zii, cugini, nipoti, nipoti, è possibbilmente suceri. Tuttavia, sapemu pocu di i so cugini è ziu di tutte e so rilazioni.
In tutta a so educazione, hà campatu vicinu à i so parenti, cusì di sulitudine, hà fattu una spassighjata per vede uni pochi di elli.
Fatti Untold:
In a sezione finale di a Biografia di a stella di u football mundiale, svelaremu più verità chì puderete bisognu di sapè nantu à u footballista di a squadra naziunale di Barcellona è Spagnola. Allora, senza più preghjudiziu, cuminciamu.
Aitana Bonmatí Salariu è Patrimoniu Nettu:
U Midfielder spagnolu hà guadagnatu fama per a so carriera di club in a Primera División Femminile cù u FC Barcelona da u 2016. hà fattu una quantità sustanciale di ricchezza da a so professione finu à a data.
Barcelona Femeni hà cunfirmatu chì Aitana Bonmati avia firmatu una estensione di u cuntrattu à u Camp Nou chì dura finu à u 2025.
Sicondu Buzzlearn, u so valore netu di 2023 hè di circa $ 5 milioni. Inoltre, basatu annantu à i guadagni medii di un ghjucatore di a Liga F, guadagna almenu 16,000 XNUMX € per stagione.
Aitana Bonmatí FIFA:
Un ghjucadore cumpetitivu è versatile, a so corta statura hè un vantaghju. U so centru di gravità bassu rende difficiuli per i cuncurrenti per caccià a bola.
Nanzu à a Copa Mondiale Femminile FIFA 2019, a FIFA hà descrittu Bonmati in u so prufilu di ghjucadore cum'è "tecnicamente dotata" cù "visione superba cù una bona quantità di caratteru" è "combattiva quandu hè necessariu cù un ochju per u scopu".
Sicondu a so classificazione FIFA, e so cumpetenze, u Potenza è a Mentalità li facenu eccellenu cum'è u megliu trà i so omologhi femminili.
Tuttavia, ùn importa quant'ellu hè bonu un ghjucatore, ci hè sempre spaziu per migliurà. Allora, ancu s'ellu ùn hè micca male, u focu hè necessariu nantu à i so Attacchi è aggressività.
Aitana Bonmatí Religion:
Da i registri, u 95% di i spagnoli sò cattolici. U cattolicismu hè in ogni locu in Spagna, è a so influenza pò esse vistu in chjese è musei, sicuru, ma ancu in a vita di ogni ghjornu, cù vacanze è festività religiose. Ogni cità, cità è paese in Spagna hà u so patronu.
Tuttavia, i torrenti recenti di l'immigrazione, soprattuttu durante l'anni 2000, anu purtatu à un nùmeru di musulmani in rapida crescita. Ma daretu à u cattolicu rumanu è l'irreligione. Dunque, hè imperativu di dì chì u midfielder affascinante hè cattolicu.
Riassuntu Wiki:
Questa tavula sparghje u nostru cuntenutu cù a Biografia di Aitana Bonmatí.
DOMANDE WIKI | RISPOSTE DI BIOGRAFIA |
---|---|
Nome interu: | Aitana Bonmatí Conca |
Nome di nascita: | Aitana Bonmatí Guidonet |
Nome famosu: | Aitana Bonmatí |
Data di nascita: | 18 ghjornu di ghjennaghju 1998 |
Age: | (25 anni è 4 mesi) |
Locu di nascita: | Sant Pere de Ribes, Spagna |
Mamma Biologica: | Rosa Bonmatí Guidonet |
Babbu Biulogicu: | Vicent Conca |
Sibyl: | None |
Maritu / Conjoint: | Unicu |
Ragazzo: | Single |
Assicuranza: | Footballer prufessiunale |
Squadre maiò: | Ribes, Cubelles, Barcellona è Squadra Naziunale di Spagna. |
Posizione(s): | Midfielder |
Numeru di Jersey: | 14 (Barcellona) |
Education: | Scienze di l'Attività Fisica è di u Sportu è Master in Management Sport |
School: | Università Ramon Llull |
Signu di u Sun (Zodiac): | Capricone |
Altezza: | 1.62 m (5 ft 4 in) |
Peso: | 55 kg (112 lbs) |
Color Hair: | Dark Brown |
U culore di l'ochju: | Dark Brown |
Résultats: | $ 5 Million |
Salario: | € 16,000 |
Religion: | Cristianu |
Etnicità / Razza: | Biancu |
Residence: | Barcelona |
Nazionalità: | spagnolu |
Riassuntu EndNote:
Unu di i ghjucatori più promettenti per esce da u gruppu di ghjuventù, Aitana Bonmatí, hè statu internaziunale à ogni livellu di ghjuventù. In 2015/16, hà guidatu a squadra B à u so primu titulu di liga di a Second Division. Duranti sta stagione, hà debutatu per a prima squadra in a Cuppa.
Malgradu a so età relativamente ghjovana, hè un ghjucatore cù una grande personalità, ambizione è qualità. Hè un capu di midfield è pò ancu entra in a casella. Aitana hè natu in u 18th ghjornu di u 1998 in a periferia di Barcellona cum'è u solu figliolu di i so genitori, Rosa è Vincent.
Cum'è un zitellu, hà ghjucatu à u basket, ma eventualmente hà cambiatu à u football. À 13 anni, Aitana hè stata invitata à l'Accademia di Barcelona. Ella ghjoca in a pusizione di midfield. In ogni casu, l'entrenatori anu ripetutamente nutatu chì a zitella pò rimpiazzà sia un winger sia un midfielder.
L'idoli di Bonmati sò Xavi e Andres Iniesta. Era parte di a prima squadra in a storia di u club à vince a UEFA Women's Champions League. L'affascinante Spagnolu hè solu per u nostru ultimu cuntrollu è ùn hà ancu maritatu. U so successu di carriera hè u so focus in u mumentu.
Nota di apprezzazione:
Grazie per piglià u tempu per leghje a versione di LifeBogger di a Biografia di Aitana Bonmati. Avemu cura di l'accuratezza è l'equità in a rutina constante di furnisce storie di football europeu. Aitana Bonmatí Bio face parte di a cullezzione di LifeBogger Giocatori di football femminile.
A Biografia di Aitana Bonmatí hè ancu una parte di a cullizzioni di LifeBogger di storie di football spagnolu. Per piacè cuntattateci via cumenti se pigliate nota di qualcosa chì ùn pare micca bè in stu ghjurnale di unu cunzidiratu cum'è una di e stelle di football femminile più eccezziunale di Spagna.
In più, per piacè diteci ciò chì pensate di a carriera di a dama attraente è di u membru di a squadra naziunale spagnola è di l'articulu eccitante chì avemu fattu annantu à ella.
In più di a Bio di Aitana Bonmatí, avemu altre grandi Storie di a zitiddina per u vostru piacè di amparà. A storia di vita di Beth Mead e Marie-Antoinette Katoto ti interesserà.