LifeBogger presenta a storia completa di una legenda di football di Roma più cunnisciuta da u soprannomu; "detto".
A nostra versione di a Storia di a zitiddina di Francesco Totti, cumprese i so fatti di biografia, vi porta un cuntu cumpletu di avvenimenti notevuli di i so ghjorni di zitiddina.
Dopu procedemu à dicu cumu u Gladiatore hà successu in u football.
L'analisi di l'AS Roma è di a Legenda di Football Italiana implica a so storia di vita prima di a fama, a famiglia, a vita di a relazione è assai altri fatti OFF-Pitch (pocu cunnisciutu) nantu à ellu.
Iè, ognunu sapi chì era l'omu di un club chì hà ghjucatu per a Roma in tutta a so carriera.
Tuttavia, micca assai amatori di football anu lettu a Biografia di Francesco Totti, chì hè assai interessante. Avà, senza più preghjudiziu, cuminciamu.
Francesco Totti Storia di a zitella - Vita iniziale è Background di famiglia:
Per principianti Biografia, Francesco Totti hè natu u 27th ghjornu di settembre 1976, in Roma, a capitale di l'Italia.
Francesco est né à sa mère, Fiorella Totti (une gouvernante stricte) et à son père, Lorenzo Totti (ancien employé de banque).
I genitori di Totti, stampati sottu cù pocu ellu, sò taliani è di a fede cattolica Rumana.
Totti hà crisciutu cù u so fratellu maiò, Riccardo Totti. Tutti dui sò stati criati in u quartiere di Porta Metronia di a cità di Roma.
U grande rigalu:
Totti, crescente, sfurtunatamenti, ùn hà micca cunnisciutu u so missiavu perchè hè mortu quandu era solu un zitellu.
Tuttavia, u so missiavu hà lasciatu un rigalu impurtante. Stu rigalu era un "Massivu Fan di Roma". Gianluca Totti hà trasmessu l'amore à u babbu, chì dopu l'hà trasmessu à Riccardu è dopu à ellu.
Dapoi a so zitiddina, Roma hè stata in u sangue è l'ànima di u picculu Francesco Totti è a so famiglia.
Mentre era zitellu, Totti ùn hà micca vistu parechji partiti di Roma in televisione. Questu hè chì i so partiti ùn sò micca stati mostrati in l'anni 80.
U mumentu più felice di a Famiglia di Totti hè statu testimone quandu i biglietti Roma sò comprati da u so babbu. Questu dà à tutti l'opportunità di visità u Stadio Olimpico.
Cumu Totti metti;
Ùn avemu micca pussutu vede troppu partite in televisione perchè ancu in Roma ùn eranu micca sempre mostrati in l'anni 80.
Ma quandu aviu sette anni, babbu avia biglietti. Puderaghju chjude l'ochji è ricordu u sintimu.
I culori, i canti, e bombe à fumu chì sparanu.
Eru un zitellu cusì animatu è solu esse in u stadiu intornu à tutti l'altri fan di Roma hà illuminatu qualcosa in me.
Biografia di Francesco Totti - Accumulazione di carriera:
Ancu da zitellu, u football era più cà solu un amore per u football per Totti.
À u muru di a so stanza, Totti avia posters è ritagli di ghjurnali di Gianni, l'anzianu capitanu è mentore di Roma.
Cum'è cù a maiò parte di i prodigi di calciu, l'interessu di Totti per u football u vide ghjucà à u football di strada cù altri zitelli più anziani.
Hè in u so bloccu di appartamenti di famiglia chì e so cumpetenze di football sò state perfezionate. Totti hà ancu affinatu e so cumpetenze di football in Via Vetulonia, una strada à u sudu di i colisei è basilica di Roma.
U Cumunitati:
Un ghjornu, a famiglia di Totti era in vacanze à a cità custiera di Torvaianica, à circa una meza ora da u centru di Roma.
Lorenzo, u so babbu, hà vistu un gruppu di zitelli di ottu anni chì ghjucanu à u football. Ghjè andatu à dumandalli se u so figliolu puderia participà à u ghjocu.
"Hè troppu chjuca"
Dicianu, insistendu chì u picculu Totti, chì avia quattru anni, puderia esse feritu.
Dopu assai persuasione da Lorenzo, i picciotti accunsenu chì Totti ghjoca cun elli.
U picculu Totti, dopu avè purtatu i so shorts rossi è a cammisa bianca cù u No: 4 in u spinu, hà lasciatu tutti i ghjucatori nantu à u campu stunati dopu i so spettaculi abbaglianti.
Cù poca o nisuna resistenza da i so genitori, hà continuatu à affinà e so cumpetenze in u sport.
Biografia di Francesco Totti - Riassuntu di a carriera:
Cum'è un picciottu chì avia un interessu fermu in u football, Francesco Totti, à l'età di ottu anni, i so parenti l'anu inscritti in a lista di u club di ghjuventù lucale, Fortitudo Luditor, situatu in Roma.
Dopu avè ghjucatu quì per un annu, i genitori di Totti in 1984 cuminciaru un trasferimentu per u so figliolu à Smit Trastevere, induve hà ghjucatu per altre duie stagioni.
Surtendu sopra i ranghi di ghjuventù di u club, Totti hè diventatu nutevule da i grandi, ancu u so eroe d'infanzia, Giannini.
Ermenegildo Giannini, u babbu di u grande Giuseppe Giannini, era à quellu tempu rispunsevuli di u settore di a ghjuventù di Roma.
Avia digià intesu parlà di un certu picciottu biondu, magre è assai abili, cusì decisu di visità a so squadra è fighjulà u ghjocu.
À a fine di una partita ch'ellu avia vistu, Ermenegildo Giannini s'avvicinò di Totti è disse:
"Mi ricurdate di u mo figliolu, sarete un campione cum'è ellu".
Dopu i cunsiglii di Ermenegildo, Totti hà decisu di trasfirià à Lodigiani, un altru club di ghjuventù di Roma, in u 1986.
E so cumpetenze è u so talentu, è dinò a so capacità di gestisce e situazioni, u vedenu diventà l'attenzione di i scouts di i migliori club in tutta l'Italia.
Biografia di Francesco Totti - The Road to Fame Story:
The Big Refusal: In l'annu 1989, quandu Totti avia 13 anni, hè ghjuntu un colpu à a porta di u so appartamentu di famiglia in Roma. A mamma di Totti, Fiorella, hè andata à risponde.
E persone di l'altra parte di a porta avianu da definisce a so carriera calcistica.
Quandu Fiorella hà apartu a porta, un gruppu d'omi vistuti di rossu è neru (chì raprisenta AC Milan) si sò presentati cum'è direttori di football.
Vulìanu chì Totti vene à ghjucà à a so squadra à ogni costu. Sicondu Totti ;
A mo mamma alzò e mani dopu avè intesu quelli omi. Chì pensate chì hà dettu à i signori?
Quandu site zitellu in Roma, ci sò solu duie scelte pussibili:
Sì o rossu o turchinu. AS Roma o Lazio.
Ma in a nostra famiglia, ci era solu una scelta pussibule in u nostru sangue è l'anime. Hè Roma.
Eppuru, un altru dilema hè venutu quandu u club di i ghjovani induve Totti hà ghjucatu avia inizialmente accettatu di vendelu à a squadra di ghjovani di u Lazio, sempre situata in Roma.
Fortunatamente, Roma hà chjamatu à quellu tempu. Totti accettò Roma, diventò infine u predecessore di Giuseppe Giannini è resta in u club per i prossimi 24 anni. U restu, cum'è dicenu, hè issa storia.
À propositu di Llary Blasi - Moglie di Francesco Totti:
U Storiu Amore: Ilary ùn era micca datu à Totti assai chance di cunnoscela, è hà trovu un modu per piglià l'attenzione di a zitella.
Totti hà assicuratu chì hà marcatu un scopu in un derby di Roma Vs Lazio. Dopu avè puntuatu, ellu hà cuddutu à u filu di u pianu per esse furnisce a cammisa "Unique 6!" chì Ilary anu ancu in ella. Cumplicabbi, significheghju "Site unicu".
Questu beddu bè Llari corse adamatu è ghjustificatu accadèmulu.
Totti hè oghje felicemente maritatu cù a so moglia, Llary Blasi, chì hè un anzianu presentatore di TV. Ilary Blasi hè una antica showgirl chì hè stata co-presentatrice di u spettaculu di successu di Italia 1 Le Iene da u 2007.
A coppia hà scambiatu voti maritali u 19th di ghjugnu di u 2005, à a Basilica di Santa Maria in Aracoeli.
U so matrimoniu hè statu trasmessu à a televisione, cù u prufittu esse donatu à a carità. À u mumentu di a scrittura, a so unione hè benedetta cù trè figlioli.
U primu figliolu di Totti Cristian hè natu u 6th di nuvembre di u 2005. Cristianu hè a causa di a festa di Totti, chì hè ghjunta pocu dopu à a so nascita.
I dui amanti anu a so prima figliola, Chanel, nata u 13th di maghju 2007. U so terzu figliolu, Isabel, hè natu u 10th di Marzu, 2016.
Sapete?... Se vulete truvà Totti & famiglia in vacanze, allora duverebbe andà in Sabaudia, situata in a pruvincia di Latina, à 100 km da Roma.
Hè cumunu di truvallu natà o ghjustu piglià un picculu flussu in piaghja.
Francesco Totti Relazioni Precedenti:
Finu à truvà a donna di a so vita, Francesco hè stata cù parechji mudelli. In u 1992, à età 15Totti avia u primu amuri. Accumincia cuminciatu cun Marzia Silvestri, un canzone in ballu.
In una intervista cù Corriere Della Sera in 1996, Totti hà detta;
«Eiu è Marzia seremu maritati in u 98, à a fine di u mo cuntrattu cù Roma. Simu stati inseme dapoi 4 anni è u matrimoniu serà l'uccasione di lascià a casa.
À u mumentu, ùn vogliu micca lascià a mo famiglia. I mo amichi cambianu e so amiche perchè anu più probabilità di scuntrà nova ghjente.
Per mè hè diversu, è allora sò innamuratu, perchè devu cambià? Cù ella vogliu custruì una famiglia ".
A citazione sopra hè stata solu una stupefacente cum'è a so relazione finì in ghjugnu di l'annu dopu.
Finu à truvà Llary Blasi in u 2002, a donna di a so vita, Francesco hà datatu i seguenti belli mudelli, vale à dì; Manuela Arcuri (2001), Maria Mazza (2000 – 2003) è Flavia Vento (2005).
Biografia di Francesco Totti - Esse Leali à Roma:
Totti hà mantinutu a lealtà à Roma malgradu l'avanzate di i grandi club, cumpresu u Real Madrid, per vene à ghjucà per elli.
Parlendu di passà a so vita sana in Roma, hà dettu una volta;
«A ghjente mi dumanda, perchè passà a vostra vita sana in Roma?
Roma hè a mo famiglia, i mo amichi, e persone chì amu. A cità hè u mare, a muntagna, i munumenti. Roma, sicuru, hè i Rumani.
Di novu, Roma hè u giallu è russu. Roma, per mè, hè u mondu. Stu club, sta cità, hè stata a mo vita ".
L'amore di Totti per Roma, è ancu per Roma, l'hà vistu creà un ligame chì hè più cà u football è cum'è tale hè celebratu cum'è un eroe naziunale cù opere d'arte è piazze dedicate à ellu.
Hè senza dubbitu u ghjucatore più amatu di l'Italia è di a Roma trà l'amatori per via di a so lascita cum'è "un omu".
À a so ritirata, u mondu hà decisu di rende tributu à a so cammisa dece è u capitanu Romanista. Vi prisentemu u discorsu d'addiu cumpletu di Totti.
Biografia di Francesco Totti - Soprannomi:
Totti hà ricivutu a maiò parte di i so nicknames da i so fanni, chì adoravanu u so stilu di ghjocu è a so capacità di ghjucà à u football.
- U soprannomu Il Gladiatore (U Gladiadore) vinia per u so resilenza è u spiritu di lotta. Questu vede in u so tattoo in stampa sottu.
Avè u Gladiatore in u so bracciu hè u primu tatuu di Francescu. Stu tatuu hè vinutu per via di una scumessa ch'ellu hà avutu cù u so amicu Claudio Amendola.
Tramindui sò stati d'accordu chì quandu Roma vincerà u Scudetto, si tatuaranu un gladiatore nantu à u bracciu dirittu.
U lindumane dopu à a vittoria, i dui andonu in u studio di Gabriele Donnini, u più famosu artista di tatuaggi di a cità. A sottu hè una foto di Totti chì riparava u so primu Tatuu.
Totti hè cunsideratu cum'è "Re di Re di Roma". Questu hè exemplificatu in a foto sottu.
Un altru alcuni Er Bimbo d'Oro (U zitellu d 'oru) hè stata datu à ellu perchè ellu hè u sportu più apprezzatu in Roma.
Totti hà u bisognu 'Er Pupone' (in una traduzioni di traduzzione libera Bebezão). Stu nomu veni da i so ghjorni cum'è ghjovanu quandu Totti era assai più chjucu cà i so cumpagni di squadra. U nome in inglese significa "Big Baby"
Finalmente, nantu à alcuni, Totti era chjamatu Il Capitano (lu capitanu) da i so averebbi per esse u capu di u club per anni.
Francesco Totti Vita di Famiglia:
Prima, vi diciamu più nantu à a famiglia di Totti: U solitu chjama a so mamma "mamma mia ”. In describing a so mamma, Totti hà detta;
My mamma mamma era u patrone. Hè sempre u patrone. È era piuttostu attaccata à i so masci, dicemu.
Cum'è qualsiasi mamma italiana, era un pocu prutettore.
Ùn vulia micca chì partissi di casa per paura chì qualcosa pudessi accade.
A mamma di Totti hà insignatu hà amparatu qualcosa à u figliolu. Chì a so casa sia a cosa più impurtante in a vita. In seguitu, Fiorella Totti era quella chì hà guidatu u so figliolu à praticà.
Fora di u terrenu, l’aspettaria. Puderia aspittà duie, trè, qualchì volta quattru ore mentre Totti si furmava. Fiorella aspetta in a pioggia, in u fretu, ùn importava micca.
Fratello Francesco Totti:
A sapete??.. L'enfasi era una volta nantu à Riccardo quandu si parlava di football in a famiglia Totti. Riccardo, u figliolu maiò, è u fratellu maiò di Totti, hà ghjucatu una volta cum'è un calzino.
U so babbu, Enzo, ùn hà mai fattu assai attenzione à u picculu Francescu, chì hè sei anni più chjucu chè u so fratellu.
Riccardu vinni à ghjucà in i categurie basi di Roma, ma fù eclissi da u so fratellu, Francescu. Oghje, attualmente preside a scola di football ASD Totti di Francesco, u so fratellu.
Vita Personale:
- Quandu Totti vincìu u so primu regalu di u football: In Roma, duranti i primi anni di Totti. Ci era sempre una tradizione speciale u 6 è u XNUMX di ghjennaghju.
Una vechja dama chjamata Befana (una versione adattata di Babbu Natale) passa in tutte e case è lascia caramelle è altri rigali per i zitelli chì si sò purtati bè o pezzi di carbone per quelli chì si sò purtati male.
À 3 anni, u picculu Totti hà vintu u so primu rigalu Befana: un pallò di calciu. Dormia cun ella ogni notte.
Per a maiò parte di i figlioli, questu hè cumu si vede cum'è vede u so sustegnu Totti pè a prima volta.
A passione di Totti per i dolci è u ghjacciu è un amore particulare per i cuccioli Labrador. Hà 6 cani cum'è à u mumentu di a scrittura.
Una volta Francesco hà decisu di donà dui di i so cani à una scola di salvata per esse furmati nantu à cumu aiutà e persone in difficultà in mare.
U so cane Ariel hà salvatu una volta duie persone, una donna di 60 anni è una zitella di 8 anni, in a spiaggia di Sant'Agostino.
Un fan di l'AS Roma honore attualmente u footballer Francesco Totti cun un tatuatu MASSIF. Vede quì sottu !!
Per Totti: Quellu mumentu quandu si capisce chì sarete nantu à u corpu di stu tippu PER SEMPRE !!
- A squadra di i sogni di Francesco Totti hè a seguita: Buffon, angelo furfaro, Candela, Samuel, De Rossi, Xavi, Iniesta, Totti, Cristiano Ronaldo, Messi e Ibrahimovic.
Curiosamente, Totti ùn hà micca sceltu un coach per chjude a lista. Totti cunsidereghja Gianluigi Buffon cum'è unu di i pochi amichi veri chì hà ghjucatu in u football. I dui si sò scontri durante i so tempi di menu di 15 anni.
L'altre cumpagnu cù quellu chì mantene u contactu frequente sò Alessandro Nesta, Vincent Candela, Cristian Panucci, Vincenzo Montella, Gennaru Gattuso è Alessandru Del Piero chì scambia missaghji regularmente malgradu a so vechja rivalità in u campu.
- In 2004, Totti hè chjamatu in a FIFA 100, una lista di i più grande jugadores vivos di u mondu, selezziunate da Pelé, parte di celebrazione di centaine di FIFA.
- Totti, à u mumentu di a scrittura, detene u record cum'è u più anticu marcatore in a storia di a UEFA Champions League, età 38 anni è 59 ghjorni.
Nota di apprezzazione:
Grazie per leghje a nostra Biografia è Storia di a zitiddina di Francesco Totti. À LifeBogger, ci sforzemu di precisione è di equità in a nostra ricerca di furnisce i Legends di u Football Italianu.
Se vede qualcosa chì ùn pare micca bè in questu articulu, fate u vostru cumentu o cuntattateci!
U re parte di Roma